Goede kwaliteit! Zou alleen geen fotos plaatsen want dan weet de meelezer ongeveer waar de camera staat en hoe ver het bereik is dus wat te vermijden ... Zou die dus weghalen...
Ik kreeg een PB van een hele slimme bokker. Ik weet nu waarom er totaal niks op het kaartje in de 2de ronde staat!.Die batterijen zijn er vlak na de eerste ronde uitgehaald,dus toen ik het kaartje thuis had. Bij de 2de ronde heb ik het kaartje terug gedaan en niet verder gekeken w.b.t. batterijen. Na de 2de ronde stond er totaal niks op het kaartje,omdat de batterijen er al uit waren,dan kan die niet filmen natuurlijk.Omdat ik het dus vreemd vond dat het kaartje leeg was,ben ik verder gaan kijken en zag toen dat de batterijen weg waren. Daarom is dat kaartje ook niet mee gejat! dat zat er toen nog niet in.
Even een tip mbt de datum die zou ik zo snel mogelijk veranderen..liever gisteren dan vandaag als je me snapt. Mocht er nl wel iets op de foto/film komen te staan heb je er geen drol aan als bewijs. Er staat nl dat die beelden uit 2011 zijn toch, dus geen bewijs dat ze er nu was bij wijze van
Ik ben al een tijdje een stille meelezer, maar ik vind dit echt een bizare situatie. Ik hoop echt dat het wordt opgelost TS! Dit was gewoon ronduit onbeschoft gedrag. Heb je paard nog vaker met 'zadelafdruk' gevonden?
Ik volg dit topic vanaf het begin en steeds weer valt mijn mond open van verbazing.
Zo'n persoon heeft toch minstens 1 steekje los en verdomd veel vrije tijd blijkbaar. Hopelijk kun je snel bewijzen wie dit doet.
Selientje
Geplaatst: 10-05-16 10:52
Heb je misschien de mogelijkheid om de camera elke aantal dagen te verplaatsen? Zodat er altijd vanaf een andere kant opgenomen word, en de 'dief' niet weet waar de camera die dag hangt?
Mocht het ooit (niet meteen) lukken om de datum goed te zetten, zou ik even je telefoon met datum en tijd filmen of bv een krant. Dan heb je misschien al iets meer te zeggen.
In de camera zelf aanpassen zodat hij onder het filmen de tijd en datum er goed bij heeft. Dan weet je zeker dat politie iets met het beeldmateriaal kan.
Als er staat '10 januari 2011' denkt de politie ook:'het zal wel!'