Maar voor de aller kleinste is hij wel altijd super leuk!

De hack zit een beetje gek hier maar ik had het halster er maar onder gelaten om m aan een touwtje te kunnen doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[AR-ITP] Amadeus een guppie op wedstrijd, trots! LS_fotos schreef:Over gewicht hier maar niet te spreken... Ik was altijd ondergewicht ik ontwikkelde een eetstoornis helaas door medicatie gebruik voor mijn borderline + reuma en daar pretnison voor enorm aangekomen. Kan het niet accepteren en nu zit ik aan de andere kant van de eetstoornis nu boulimia. Sinds maandag in een eetstoorniskliniek alles besproken en 21ste van start.
Ik heb voor beide een wintec, ene een zwarte met een anky hoofdstel en een zwarte met blauw onderlegde neusriem. En voor de andere een bruin wintec zadel met een bruin mexicaans hoofdstel en een hv polo hoofdstel met roze waar ik al heel lang om zocht. Alleen het vervelende is die hoofdstellen invetten
Tyrcanol schreef:Mijn max is 60 kg, al zit ik liever rond de 55kg (daar ben ik bijna)
Heb door mijn gewicht daarom vorig jaar ook eigenlijk niet tot nauwelijks gereden.
En qua lengte. Niet echt.
Renskep hoe groot ben jij 1.63? Dan is dat mijn max haha.
Je hebt er in ieder geval altijd nog een over om te rijden.
)
jwl schreef:Ik heb echt totaal geen kinder pony
Maar voor de aller kleinste is hij wel altijd super leuk![ Afbeelding ]
De hack zit een beetje gek hier maar ik had het halster er maar onder gelaten om m aan een touwtje te kunnen doen

.