(sidepull en barebackpad) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(sidepull en barebackpad)

), kwijt is, dan kunnen we die ook oppakken, zal schelen als je erop gaat idd 

(let niet op mijn overdreven belonen. Haha. Wel mijn manier, maar vind het voor de zijlijn wat hilarisch)
maaaikkee schreef:Shanna, Super gaaf dat je Lemmer zo het bos in kan! Heerlijk lijkt me dat het bos zo lekker in de buurt.
Heerlijk hè Marleen als ze zo braaf zijn dat gaat vast helemaal goed komen. Zo zie je maar wat een goede voorbereiding betekend voor het rijden.
ik heb ook al een ritje gemaakt met een fjord voor de kar. En met nog 3 andere paarden en ruiters achter de kar aan gereden. uiteindelijk kwamen we op een groot veld en zei de staleigenaar die op de kar zat dat we wel met de 4 paarden een galopje achter elkaar aan konden doen. Ik had nog maar 2x in de bak met hem gegaloppeerd en hij had nog niet eerder buiten gegaloppeerd dus ik ben voor de zekerheid helemaal achteraan aangesloten maar man wat was hij lief! Ik ben erg benieuwd wat ik nog uit hem kan halen
Marleen_vA schreef:Bij deze het filmpje van vanavond(let niet op mijn overdreven belonen. Haha. Wel mijn manier, maar vind het voor de zijlijn wat hilarisch)
https://youtu.be/G2Rn3zBZGIw

maaaikkee schreef:Ziet er goed uit Marleen. Maar Ben je helemaal alleen dat je het zelf filmt?
Marleen_vA schreef:maaaikkee schreef:Ziet er goed uit Marleen. Maar Ben je helemaal alleen dat je het zelf filmt?
Er is wel iemand op stal aanwezig. Maar als je bedoeld of ik alleen was in de baan; ja! Ik vind dit perspectief interessanter om te filmen. Helemaal als ie al een paar rondjes braaf heeft gelopen zonder spanning aan een lang teugeltje. Dan durf ik wel een minuutje te filmen hahahaha
hopelijk gaat dat straks weer helemaal goedkomen! 
Ik geef nu hormoonbalans (hij is 3 maanden geleden gecastreerd) en is nog steeds heel macho naar andere ruinen gewoon veel te enthousiast. Staat dus nog steeds alleen....