Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikkedus schreef:Hou je die handelaar nu niet juist aan de gang? Zolang hij jou oa als afzetmarkt blijft houden, is er geen reden om iets aan zijn gedrag te veranderen. Dan blijft hij bergen welshjes zomaar de wei in gooien.
KimD schreef:Ik heb ook echt vreselijk ruzie gehad hier over de koffievos, wat had ik die graag gehad! Heb nog steeds een foto op de telefoon, hij was echt prachting en had hem graag toegevoegd aan de kudde ... Maar helaas werkte de kerel echt niet mee en kreeg er ook geen verandering in. Neem het hem nu nog kwalijk.
Lowara schreef:KimD schreef:Ik heb ook echt vreselijk ruzie gehad hier over de koffievos, wat had ik die graag gehad! Heb nog steeds een foto op de telefoon, hij was echt prachting en had hem graag toegevoegd aan de kudde ... Maar helaas werkte de kerel echt niet mee en kreeg er ook geen verandering in. Neem het hem nu nog kwalijk.
Ik snap de context van dit bericht niet echt? Van wie wilde je de koffievos kopen ?