Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bay schreef:De ouders hadden helemaal geen verstand van paarden en de dochter was toen erg jong. Dus volgens mij hebben ze niet eens naar het gebit gekeken. De ouders zijn op het woord van de dierenarts die erbij was afgegaan. Als je verkoop praatje goed genoeg is en de kopers nergens verstand van hebben...
Tinky12 schreef:Onderhoud en beleer mijn paard even...kost haast niets,alleen de onderhoudskosten.Nou,heb je toch een leuke uitdaging deze winter
Ania schreef:Ik sloeg gister ook even achterover van de hoogte van "lagere prijsklasse" voor een paard.
In mijn ogen is lagere prijsklasse t/m 2500.
Deze wouden ze 5000 voor hebben.
Ben ik nou gek?
Heeft misschien voor de kenners een leuke afstamming maar geen keuringen of iets gelopen. Ook onder het zadel niets gepresteerd en moet toch nog €5000,- opbrengen..Froukje schreef:Op mp een haf, nog maar 4 manden in bezit, beestje moet weg omdat ze eczeem vertoont.Heeft misschien voor de kenners een leuke afstamming maar geen keuringen of iets gelopen. Ook onder het zadel niets gepresteerd en moet toch nog €5000,- opbrengen..
Waar zit het addertje?
merrie heeft wel een knap koppie