Gefeliciteerd trouwens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxVon schreef:Wat bedoel je precies met naar het been trappen? Dat klinkt (voor mij) als iets negatiefs
Gefelicteerd met je eerste stapjes, je kleine weilandje is nog niet kaal gegeten zie ik ^^
Azmay schreef:xxVon schreef:Wat bedoel je precies met naar het been trappen? Dat klinkt (voor mij) als iets negatiefs
Gefelicteerd met je eerste stapjes, je kleine weilandje is nog niet kaal gegeten zie ik ^^
Het is ook niet positief maar begonnen als negatief gedrag en inmiddels aangeleerd. Als iemand haar mee neemt en het dus verduidelijkt heeft ze nergens meer last van terwijl ik niets anders doe.
Het weitje is voorlopig nog niet kaal
Zinzi_jewel schreef:Lees ook nog mee ...
Ben benieuwd naar meer achtergrond info over je gekozen hengst .
Presteert hij iets ?
JolisaJ schreef:Hier nog een meelezer![]()
Mooie hengst! Ga je beide veulens houden of voor de verkoop?![]()
Jammer dat je zelf weer zo moe bent. Hopelijk knap je snel weer een beetje op.
Ninx schreef:Is het niet verstandiger zo'n plan uit te voeren wanneer je merrie echt fit is?
Haar buik is nog steeds enorm, dus het zit nog niet helemaal lekker. Mijn merrie heeft ook snel zo'n buik. Probiotica van audevard, goed zandvrij houden, gematigd gras en arm hooi doen de truc. Maar met name: iedere dag bewegen.
Het zou jammer zijn wanneer er complicaties ontstaan.
Is het ook niet fijner om eerst zelf echt fit te zijn? Je komt er nu niet aan toe iets met ze te doen, en 4 paarden is straks nog veel meer werk.
Ofwel: ik volg de redenatie niet helemaal geloof ik.
Tenzij er geen dwingende reden is tot fokken (er zijn al zo ontzettend veel paarden), waarom zou je dat dan doen? Verkopen zal lastig zijn, de markt is overvol.
Lekker focussen op je eigen gezondheid en die van je paarden zou ik zeggen!