Zeker ook nog roze lak eronder?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zeker ook nog roze lak eronder?
xSlvna schreef:Krapuul, Unihorses.Zeker ook nog roze lak eronder?
en op mijn ringen...
)

)
xDaantjxx schreef:Zag vandaag op de manege heel wat fluwelen caps en dat bij meisjes van jaar of 7/8 hihi echt leuk! Maar ook meisje die met een blauw hoofdstel reden. Toch wel schattig hoor. Als bij shetjes is!
Ook DE fluwelen ribbroek gezien en wel in de kleur: *tromgeroffel* groen!!!
Sowieso ga ik foto's hier posten, had ook een lekker warme trui aan en zo.
hannahaapje schreef:xDaantjxx schreef:Zag vandaag op de manege heel wat fluwelen caps en dat bij meisjes van jaar of 7/8 hihi echt leuk! Maar ook meisje die met een blauw hoofdstel reden. Toch wel schattig hoor. Als bij shetjes is!
Ook DE fluwelen ribbroek gezien en wel in de kleur: *tromgeroffel* groen!!!
Ik heb vandaag DE fluwelen ribbroek in zeegroen aangetrokken naar een fotomeeting.Sowieso ga ik foto's hier posten, had ook een lekker warme trui aan en zo.
hannahaapje schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Dit merk en de kleur is dezelfde als mijn gekoesterde ouderwetse rijbroek
kiki1976 schreef:Klopt Hypo in Nieuwegein heb ik ze ook gezien van Euro Star, maar waren toen nog rond de € 100.-
Vind dat nogal aan de prijs voor een uitverkoop, aangezien je er vroeger FL 150.- voor betaalde haha
(wel iets anders gekocht hoor ben niet zo dat ik alleen ga passen en van tevoren bedenk ik koop het toch niet)