Mijn sjiempie moest vanmorgen aan de slag. Voor het eerst een oefenwedstrijd (onderling) in de B gehad, ter voorbereiding op de officiële wedstrijden straks vanaf april (nu mag je nog niet bitloos in een normale rubriek starten).
Het was wel spannend, en ze was bekaf nadien.
Tot zover de schone schimmel :S
thunderbuddy
Geplaatst: 04-01-14 23:03
wat n leuke paarden komen er voorbij , ook leuk om ze zo te zien veranderen
Lager doe ik hem niet, daar reageert ze heel beroerd op, heb ik in een ander topic ook over gehad en dit bleek prima te kunnen zo. De neusriem is idd niet erg breed, maar dit is het standaard bitloze hoofdstel die ze bij de ruitersportzaken hier verkopen. Ik ben pas kort overgestapt naar bitloos, dus wou eerst weten hoe het bevalt voordat ik een dure aanschaf doe.
Nu moet je 2x een aanschaf doen... Maar het zou jammer zijn als je bij je eerste start gelijk niet mag starten omdat je hoofdstel niet aan de eisen voldoet...
ik ken de regels wel , maar wel bedankt voor de tip hoor!
en 2x een aanschaf, valt mee, dan verkoop ik deze weer en haal dan een andere.. maar ik weet nu wel dat dit geschikt is voor ons.
ankehoix
Geplaatst: 05-01-14 00:13
Murosch schreef:
ik ken de regels wel , maar wel bedankt voor de tip hoor!
en 2x een aanschaf, valt mee, dan verkoop ik deze weer en haal dan een andere.. maar ik weet nu wel dat dit geschikt is voor ons.
een reserve hebben is ook nooit mis toch? Leuk paard heb je trouwens, sympathieke uitstraling!
ankehoix
Geplaatst: 05-01-14 00:16
Hier een stille meelezer, heb ergens in het begin mijn schimmeltje eens geplaatst geloof ik. We hebben vorig weekend ons M1 debuut gehad, ik had een topic geopend over m'n grijze pony.
Is dat Winston de grijze reus die je al lange tijd hebt, Karin? Ik herinner me nog zijn grijze periode toen je hem nog maar kort onder het zadel had. Schitterend dier was/is dat zeg.
Vraagje...waarvoor dient dat oornetje? Ik zie ze veel bij de springwedstrijden maar het nut is me onduidelijk.
Karin vertel me aub je geheim! Hoe krijg je dat paard zo stralend wit? Heb je hem stiekem in de wasmachine gestopt?
Ik heb mn paard van het weekend 2 x met groene zeep en 1 x met zilvershampoo gewassen en NOG was ze niet mooi wit bij het opdrogen. En dat terwijl ze eigenlijk niet eens echt smerig was, gewoon erg geel van het woudzand uit onze bak