Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:Door mijn eigen zoektocht ben ik er achter gekomen dat ik echt wel moet aanpassen en mijn droompaard toch uit mijn hoofde zetten.
Ook met bemerking zijn ze vaak als nog prijzig....
En het is toch best oppassen geblazen want een leuke voor 3500 moet je vaak weer verder kijken waarom de prijs niet hoger is.
Nou maakt een kleine bemerking wat geen belemmering voor de sport is niet veel uit, maar goed dan als nog komen ze met prijzen als 5000.....
Ben nu al een half jaar op zoek, ben wel kritisch want ga niet snel kijken. Ben nu bij ong. 5 paarden wezen kijken.
Pletje123 schreef:Marus schreef:@pletje: die ben ik idd al een aantal keren tegenkomen met het zoeken.
De prijs deed me denk ik weer verder zoeken.......
Ow.. maar een goed thuis is het belangrijkste
ikke schreef:Marus schreef:
Yep, daar zou ik naar kunnen gaan kijken, al zou ik dan wel zelf willen zadelen voordat ik erop zou gaan.........
Alane schreef:En mijn ruin...
Vos, 174 cm, bomproof, verkeersmak (ook groot landbouw verkeer en optrekkende motoren) trailermak.
Hij heeft cornage en is verder klinisch gezond.
Is vandaag meegeweest op wedstrijd, voor het eerst, en was ontzettend braaf. Met 183 en 184 punten nu dus B +2 met beide keren 7-ens voor stap, draf en galop. Hij heeft geen stalgebreken, trailermak en kan met andere paarden.
Goed tehuis belangrijker dan prijs
Alane schreef:En mijn ruin...
Vos, 174 cm, bomproof, verkeersmak (ook groot landbouw verkeer en optrekkende motoren) trailermak.
Hij heeft cornage en is verder klinisch gezond.
Is vandaag meegeweest op wedstrijd, voor het eerst, en was ontzettend braaf. Met 183 en 184 punten nu dus B +2 met beide keren 7-ens voor stap, draf en galop. Hij heeft geen stalgebreken, trailermak en kan met andere paarden.
Goed tehuis belangrijker dan prijs
amarial schreef:Ze liep soms wel wat kort, maar ik heb haar toen wel op het gras gereden daar.
Dus daar zou het eventueel ook door kunnen komen.
Heeft een chique koppie, en ook wel een mooie bouw.
Alleen de rug wel een beetje een Flemmingh rug, zoals bijna alle Flemmingh's hebben.
Het is zeker de moeite waard om er te kijken.
Gewoon keuren, met alles zo!
Het filmpje toen ik er op zat:
http://www.youtube.com/watch?v=qbl4ALegJIw