quarterH schreef:owja en nog even een toevoegign nu ik begin van topic heb gezien.
jezus wat een groep bekrompen zielen hier!!!
alleen omdat iets ANDERS is dan wat jij GEWEND bent maakt het niet meteen slecht, fout of whatever.
jullie vinden het 'normaal'hoe een totilas en zn dressuurvriendjes lopen. dat vind ik dus weer niet normaal.
en het grote hoofd dat een gemiddeld warmbloed heeft tov zijn nek en lijf.
ik ben gewend aan bv de quarter en dat is mijn 'normaal' en ideaalbeeld.
maar ik weet dat er hele andere types zijn. die hoef ik niet mooi te vinden maar om dan te zeggen dat ze 'mismaakt' zijn....
dat zegt meer over je eigen kennis dan iets anders.
beetje verdraagzaam zijn he mensen!!
Blijkbaar heb jij dus niet het hele topic gelezen en ik vermoed dat je ook niet in staat bent om te begrijpen waar mensen het binnen dit topic over hebben. . . ik zou zeggen lees het topic eens goed door, bekijk de filmpjes en andere pagina's goed en kom dan met een oordeel.
Je hebt mij nooit horen zeggen dat Totilas een normaal paard is, maar fysiek is er niks met hem. Het kan je smaak niet zijn, maar hij is absoluut niet te vergelijken met een TWH of ASH/B. Hoe die paarden lopen (en de manier hoe ze die paarden laten lopen) en de bouw van die paarden is zo extreem dat die paarden imo geen paardwaardig leven hebben. Dat jij van mening bent dat die paarden en/of quarters wel normaal zijn of zelfs ideaal moet jij weten, maar ga mij dan niet bekrompen noemen, kan daar erg slecht tegen.
Ook weet jij verder niets, maar dan ook helemaal niets van mijn kennis, dus ook die mening mag je voor je houden. En dan die laatste zin: beetje verdraagzaam zijn. Mens, laat me alsjeblieft niet lachen! Jij trekt allemaal conclusie's die totaal niet waar zijn, je beledigt een hele hoop mensen enkel en alleen om wat zij denken. . . en dan heb jij het over verdraagzaamheid?
Je moet je laten nakijken