Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lienbono schreef:ingvdh schreef:? wedstrijdlaarzen zijn al enige tijd niet meer verplicht zwart hoor, alle kleuren zijn mogelijk.
Wij zijn spijtig genoeg van die LRV'ers uit België, en bij de LRV hebben ze nog niet van kleurtjes gehoord. Alles is zwart/wit
Best zielig vind ik het
steinstein schreef:Die lipica zijn niet mijn smaak. Gelukkig verschillen smaken.
Een vraag kunnen laarzen met een rits wijder gemaakt worden. Heb bruine Petrie laarzen van een bokker gezien die ook in dit topic foto.s van haar laarzen heeft geplaatst.
Sannnn schreef:Wij zijn spijtig genoeg van die LRV'ers uit België, en bij de LRV hebben ze nog niet van kleurtjes gehoord. Alles is zwart/wit
Best zielig vind ik het
CoRiNa1983 schreef:steinstein schreef:Die lipica zijn niet mijn smaak. Gelukkig verschillen smaken.
Een vraag kunnen laarzen met een rits wijder gemaakt worden. Heb bruine Petrie laarzen van een bokker gezien die ook in dit topic foto.s van haar laarzen heeft geplaatst.
ja die kunnen gewoon opgerekt worden, alleen laarzen waar elastiek in zit kun je niet oprekken, maar met rits wel.