riagr schreef:Marjootje: ik had je inderdaad al begroet hier! Nogmaals: leuk je hier tegen te komen! Ben redelijk actief op bokt ( heerlijke ontspanning avonds laat!). En dit topic; sja... met het ouder worden ben ik toch ook echt heel veel voorzichtiger geworden. Echt bang sinds Jou-Jou niet meer ( had ik met Ruby op momenten wel), maar toch haalt het het niet bij Ria als puber... Stap echt niet meer overal op, en ben in alles heel veel voorzichtiger dan ik was ( buitenrijden met een naar brommers trappende Jou-Jou vind ik toch echt een punt, heb dan wel fantasieën van ponybenen en brommer wielen.Kortom: dat is nog wel een issue-tje wat ik nog op moet lossen...)
Ik heb al wel langer een account op bokt, maar ben eigenlijk pas echt actief geworden door mijn zoektocht naar een Tinker, zo heb ik Nino dus gevonden.
Zo als je misschien al gelezen had ben ik nooit echt een held geweest, zelfs niet als puber.
En het rijden met Josje heeft daar zeker geen goed aan gedaan, toen had ik helemaal geen zelfvertrouwen meer.
Gelukkig wel weer terug gekomen door mijn grote kanjer Prince 1,98 hoog, maar zo betrouwbaar.
Het rare is dat toen ik met Max ging rijden hij heel veel trekjes had van Josje, maar op 1 of andere manier voelde dat toch ook heel vertrouwd, waardoor ik met Max ook weer veel vertrouwen heb terug gekregen, en hij was in het begin echt niet de makkelijkste.
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik nu veel zekerder ben dan in mijn begin jaren, maar ik zoek het gevaar ook zeker niet op, en je krijgt mij ook echt niet op ieder willekeurig paard.
Kan me best voorstellen dat je niet zo maar met Jou-Jou de weg op gaat, gericht trappen naar verkeer kan voor nare ongelukken zorgen.
Maar ook voor dit issue-tje zal vast een oplossing komen, lekker op je gevoel doen dan komt het best goed.
Want er gaat toch niets boven een heerlijke ontspannen buitenrit.
Mijn motto: ik moet niets, ik kan altijd afstappen, en ik luister vooral naar mijn eigen gevoel.
En dat werkt voor mij heel goed, ik vind het inrijden van Nino heel spannend, maar ook heel erg leuk, en ik verheug me al op Teuntje, hahahaha