Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:wat is je fb pagina?
eldango schreef:Heeft iemand toevallig..
Ik meen suffe Slof ofzo liggen?
Dat ging over een meisje wat door de directeur van de internaat een beurs wordt gegeven.
Omdat ze geen geld heeft krijgt ze Slof om te rijden. Zodra de directeur erachter komt dat ze Slof rijdt en niet een van de betere paarden krijgt ze King te rijden. Wat zij niet zo leuk vind. Slof vind het ook niet zo leuk. Vervolgens zit ze op Slof zonder zadel en springt het parcours. Verder weet ik het niet meer...
franka75 schreef:eldango schreef:Heeft iemand toevallig..
Ik meen suffe Slof ofzo liggen?
Dat ging over een meisje wat door de directeur van de internaat een beurs wordt gegeven.
Omdat ze geen geld heeft krijgt ze Slof om te rijden. Zodra de directeur erachter komt dat ze Slof rijdt en niet een van de betere paarden krijgt ze King te rijden. Wat zij niet zo leuk vind. Slof vind het ook niet zo leuk. Vervolgens zit ze op Slof zonder zadel en springt het parcours. Verder weet ik het niet meer...
das wel een hele oude?
CarinaR schreef:Ahh, leuk topic.
mij is het verhaal erg bij gebleven , van een meisje welk jaar weer voor haar verjaardag een pony vraagt maar niet krijgt. Op haar 16e verjaardag dan eindelijk wel.
Maar haar ouders weten van niets en ze krijgt ook steeds geheimzinnige briefjes met aanwijzingen.
Ze krijgt geloof ik een ongeluk met t dier. En daarbij raakt ze dr pony kwijt, dus gaat ze m zoeken en komt uiteindelijke uit bij een man welke springruiter ofzo was en haar echte vader bleek.
CarinaR schreef:Die ik in mn hoofd heb, is een meisje die haar ouders verliest en via een omzwerving komt ze bij een verre nicht van dr vader terecht welke een dochter heeft die jaar t leven zuur maakt.
Uiteindelijk blijkt zij ook geadopteerd en worden ze dikke vriendinnen.