buitenstaanders zien natuurlijk gewoon huppelende paardjes. Mijn vriend zat mee te kijken en die vertelde me vol overtuiging elke keer "mooie wissel!" als ze middendraf aan het doen waren enzo
die had ook wat gehoord van de presentator
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
buitenstaanders zien natuurlijk gewoon huppelende paardjes. Mijn vriend zat mee te kijken en die vertelde me vol overtuiging elke keer "mooie wissel!" als ze middendraf aan het doen waren enzo
peacehorses schreef:ja klopt, ben ik zeker met je eensbuitenstaanders zien natuurlijk gewoon huppelende paardjes. Mijn vriend zat mee te kijken en die vertelde me vol overtuiging elke keer "mooie wissel!" als ze middendraf aan het doen waren enzo
oh lekker dan, dat zij ook denkt dat je niet helemaal goed meer bij je hoofd bent dan

En hij denkt dan altijd dat hij 'zin' heeft en als ik hem uitleg dat hij dat doet, omdat hij ontspannen is wil ie me niet geloven
Ik, barstend van trots, vraag mijn schat wat hij ervan vond.
: ze draaide zich om om naar hem toe te lopen, en liep direct heel hard weer weg om mij te komen vertellen dat ze hem echt niet ging afsponsen "heb je wel gezien wat daar onder hangt man?! daar kom ik echt niet meer in de buurt!!!"
peacehorses schreef:ja klopt, ben ik zeker met je eensbuitenstaanders zien natuurlijk gewoon huppelende paardjes. Mijn vriend zat mee te kijken en die vertelde me vol overtuiging elke keer "mooie wissel!" als ze middendraf aan het doen waren enzo
Ik heb er erg hard om gelachen. Helaas ging mn zusje het aan hem uitleggen, ik had er graag nog een tijd om willen lachen.
peacehorses schreef:over dat overleden paard in Groningen word door de media ook gezegd dat het 2 hoeven miste aan z'n achterbenen. Ik mag toch open dat ze hoefijzers bedoelen, want ik zie toch echt gewoon één hoef aan elk achterbeen dus tenzij hij er meer moest hebben, lijkt het me nogal vreemd
Essssss schreef:Ook een leuke is dat mensen altijd vragen wat voor merk paard ik heb..
. Ik kijk dan liever achteraf naar de mooiste stukjes of alleen die stukjes van mensen danwel paarden waar ik wat mee heb.