Hij kan nu als paardenkunstjes: Op het blok, jambette (op het blok), steigeren en uitgestrekte draf, ben bezig met uitgestrekte/spaanse stap

Heb ook met hem gesprongen, nu bijna niet meer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nooit gedurfd overigens.
)
) Ik vond in ieder geval dat ik het paard beter kende dan de eigenaar omdat ik hem al eerder kende. Paardje had inmiddels hoefkatrol, ik had werkelijk geen idee wat dit inhield trouwens.
Je hebt wel een middagvullend programma eraan gehad iig!
En we kwamen ook weer gewoon veilig terug thuis.

Dus maar gelijk goed kort. Zodat ze er geen last meer van hadden!
geluk gehad dat ik er niets aan over heb gehouden! Was wel onwijs gaaf eigenlijk
. Maar wel laatst in de stal, ik was met een ieniemienieruitertje een pony aan het poetsen/zadelen. Net het hoofdstel netjes, meisje trots dat 'haar pony' nu straalt en was honderuit aan het praten over hoe leuk ze het rijden vond. Komt er een ander meisje aan, gaat naast die pony staan, zegt: 'Kijk wat ik kan!!!!!' Nou, wij dus kijken. Ze trekt zo dat hoofd van die pony naar beneden (Hij had 't bit al in...) zodat ze dus wilde demonstreren dat een paard in de stal wel even aan de teugel zou krijgen (Manegekindjes hè
). Maar pony was daar niet zo van gediend en 't maakte een snelle beweging opzij, richting 't kleine kindje. Mán dat kleine kindje was zo geschrokken, dat was echt zielig. Gelukkig was er niks gebeurd...
Wat een ontzettend heerlijk topic! 

)
. we deden altijd van die debiele vlechtjes maken, hij heeft ook een keer mijn bakje elastiekjes omgegooid. al die elastiekjes in het gras.

Amable schreef:Dat heb ik ook ooit gezien ja! Een pony waar 2 meiden tegelijk voeten aan het uitkrabben waren, links voor en rechtsachter en pony vond het nog prima ook. Stond gewoon op 2 benen. Ik was echt zó verbaasd
met mijn zus een pony poetsen en allebei een hoevenkrabber, oeps