Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan via mn mobiel de link niet sturen.
Lioony schreef:Lijstje komt als ik weer thuis ben, ben nu onderweg naar een paard!
Heb je al gereden?
Alice13 schreef:Lioony schreef:Lijstje komt als ik weer thuis ben, ben nu onderweg naar een paard!
Heb je al gereden?
Ja vandaag alleen even gestapt na een half uurtje longeren. Morgen ga ik dat weer doen. Begin volgende week begin ik echt met rijden!
Het is niet dat ik haar niet vertrouw maar omdat er best veel onverwachte dingen zijn waar ze nog van schrikt doen we het rustig aan.
Vandaag tijdens het longeren kwam er in een keer een stel kleine kinderen langs gerend! Nou dat was even schrikken volgens diana, hahaha.
Ik denk dat ze onder het zadel helemaal niet heel heftig zou hebben gereageerd. Maar zou het zo jammer vinden als het nu ergens fout zou gaan!
Volgende week toetsweek! BLEH! weet nu al dat ik geen enkele toets ga halen, hoe slecht ik ga nu even voor mijn paard. Na de zomer haal ik alles wel weer in!

Ik heb dan wel geen toetsweek, maar bij ons kunnen zo heerlijk plannen
Alles in 2 weken gepropt, fijn om nog even al je gemiddeldes naar beneden te werken..