Ik denk ook dat ze dat wel voelt en zo te zien kan ze zich er prima in vinden

Friuli ging goed vandaag

Lekker gelongeerd vandaag en wat aan der binnenachterbeen gewerkt rechts om. Ik longeer der nu puur op lichaamstaal, alleen voor galop heb ik nog een 'HUP' nodig om der te overtuigen.
Nadien nog wat grondwerk en dat liep ook lekker.
Friuli volgt me wel graag, maar van op een afstand, is een beetje een combi van koppigheid en lui zijn denk ik.
Vandaag het zelfde, maar plots was er een knal (ze waren aan het werken naast de piste) en ze kon plots niet snel genoeg bij me zijn.
Nadien volgde ze keurig op de voet

Ik ben blij met men paard!!!!!

Geplaatst: 22-08-11 22:04
               Geplaatst: 22-08-11 22:04				         

Op straat krijgt ze braaf haar halstertje aan, maar ik gooi dan het touwtje over haar hals en en wandel er lekker naast. Ik kan ook gewoon even vooruit rennen, foto maken en dan d'r opwachten. Of haar naar de andere kant sturen en dan zelf aan de andere kant van de weg een poging doen om een filmpje te maken
 Op straat krijgt ze braaf haar halstertje aan, maar ik gooi dan het touwtje over haar hals en en wandel er lekker naast. Ik kan ook gewoon even vooruit rennen, foto maken en dan d'r opwachten. Of haar naar de andere kant sturen en dan zelf aan de andere kant van de weg een poging doen om een filmpje te maken 
 .
 . 

.
 .

Ik weet niet hoe ze geweest is maar als de hoefzweer uitgehold is zal ze wel snel weer herstellen.
 Ik weet niet hoe ze geweest is maar als de hoefzweer uitgehold is zal ze wel snel weer herstellen.