Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha! Echt wel nageaapt inderdaad;) Jessicajoann schreef:Ook een leuke wat grotere pony gezien: http://link.marktplaats.nl/436224299 en dat in het dorp hier naast!
Nouja moet nog wel wachten maar ik blijf kijken want het is een verslaving geworden :p
Ik ben gewoon zenuwachtig voor iedereen die binnekort iets hoort!
Kijken is verslavend he? ik kijk ookb ijna elke dag op marktplaats en sporthorses en bokt;) Alice13 schreef:Lioony schreef:Haha, nou niet met die van mij denk ik, die wordt niet echt heel vaak bereden nog, vanwege z'n leeftijd![]()
Je kan natuurlijk altijd een keertje gaan kijken. Maar zij zal je vast adviseren om de merrie naar Mark Mul te brengen, om haar te laten doorrijden en te laten wennen aan bijvoorbeeld met andere paarden in een bak rijden.
M M? zegt mij zo snel niet wat. Maar ik denk dat ik dat niet snel zou doen, gewoon omdat dat denk ik bij haar in de buurt is. Ik woon aan de andere kant van het land!:D hahaha
Daarom is het ook zo'n overweging om wel of niet te gaan kijken denk ik!
Jessicajoann schreef:Ja ontzettend verslavend! En ook gewoon leuk. Doe het al heel lang :p
. Heb nu 3 leuke zien staan op Marktplaats, heeft er één al van terug gemailt. Maar verder doe ik het nog even rustig aan
Springzadel zou ik sowieso niet doen. Doe dan gewoon vzh. Maar ik kan er zelf niet in zitten, heb dan echt geen evenwicht