Dus ze kunnen niks meer incasseren. Je hebt inderdaad 8 weken de tijd om te storneren, het kan ook telefonisch. Mijn lidmaatschap kunnen ze nu wel vergeten bij Horsimo, op deze manier raken ze hun klanten wel kwijt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus ze kunnen niks meer incasseren. Je hebt inderdaad 8 weken de tijd om te storneren, het kan ook telefonisch. 
Tallie1979 schreef:Ik ken dit soort praktijken overigens wel van een voormalig werkgever die op het punt stond failliet te gaan en op allerlei belachelijke manieren probeerde aan geld te komen zonder zaken te leveren.
Publiforce zal op het randje staan van failissement en daarom zijn "schaapjes niet op het droog hebben"

MISTRAL94 schreef:n_atas schreef:als iedereen nou een mailtje naar tros radar stuurt. wie weet gaan ze er dan wel wat mee doen
Tros Radar wil daar zeker wel wat mee doen, maar net zoals toendertijd met de Bit als ze geen mensen kunnen vinden die voor de camera willen reageren dan gaat het gewoon niet door.

sarosxx schreef:Met dit nummer is 39,95 afgeschreven: 2448.22.263
En met dit nummer in juni 2009: 4231.46.068 met een bedrag van 23,75 zie ik nu ipv 19.95

annastasia schreef:Wat was daar dan mee? Dat hele verhaal heb ik niet meer meegekregen.
Ben blij dat ik uiteindelijk toch maar geen abbo op de Horsimo heb genomen.