Kleine Yuna wordt een mooie dame! Dat drafje is ook erg leuk om te zien.
4hoefjes
Geplaatst: 04-07-10 18:51
Die mooie Yuna! Leuk om foto's van haar te zien zoals ze nu is. Haar vacht is ook helemaal mooi geworden, in het begin was die nog een beetje anders van het 'wilde' leven en ze is natuurlijk nog jong. Goed hoor, hoe je met haar bezig bent!
net heb ik heerlijk met haar geknuffeld.. haar hoofd lag op mn arm en ze liet m echt hangen.. wel beetje zwaar maar zoo heerlijk hoe ze lekker bleef staan en ik met mijn hoofd lekker tegen haar hoofd aan stond.. zo hebben we zeker wel een kwartier gestaan kreeg wel een beetje brok in mn keel toen hoor.. voelde me echt penny!
Girassol
Geplaatst: 04-07-10 22:26
Ik heb het topic net doorgelezen, fijn om te lezen hoe het steeds beter gaat Leuk dat ik Yuna even in het echt heb mogen bewonderen
staat een beetje strak hier maar ze wou naar me toelopen.. ik heb het touw gewoon een keer om de spijl heengedraaid, mocht ze hard gaan trekken gaat ie zo los..
Het gaat echt super! Op die eerste foto kijkt ze echt zo van: He? Wat houd jij nou weer voor je gezicht? (de camera) Heel schattig Echt goed dat ze nu gewoon rustig vast kan staan enzo., en dat ze je ook vertrouwdt.
volgensmij is ze nog net een A-tje.. dat is tot 1.16 toch? volgensmij zit ze tussen de 1.10 en 1.15 jaa die manen.. geweldig! alleen zijn ze nog zo pluis
QualityHorse
Geplaatst: 08-07-10 19:17
Gefeliciteeerdd! Superleuk voor je !
4hoefjes
Geplaatst: 09-07-10 14:37
Pluis is ook leuk Daar kan je leuk in kroelen, dat zal Yuna vast ook wel waarderen Maar minder pluis ziet er dan misschien weer het mooiste uit, al is zo'n teddybeer-pony ook leuk om te zien
wat een geweldig dier. Ik wist niet dat het mogelijk was z'n dier te kopen uit een natuur gebied. Goed om te horen dat ze zo snel aan mensen gewend is. Is ze niet eenkennig?