Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:16

Ik moest gisteren in m'n paardrijkleding door het parkje.
Er zaten daar enkele 'margi's/brakken' (ik weet niet hoe jullie dat noemen :o ) drugs te roken en blabla.
Wanneer ik voorbijliep begonnen die de hoeven van een paard na te doen & riepen iets van Lucky Luke...
Grappig hoor :\ Ik dacht gewoon: "dat jullie al weten wat een paardrijbroek is, proficiat!"

Bottom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:31

Scheelt me helemaal niks. Winkels in, no problemo :+

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 18:49

maakt mij niet uit,
ik ga natuurlijk wel even omkleden
als ik wat langer naar de stad ga of
langer naar de supermarkt, maar even snel
wat halen is niks mis mee hoor ;)

idefix4

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:45

Ik heb er één keer heel veel moeite mee gehad om op te staan met mijn rijbroek nog aan, maar dat was omdat ik wist dat de man die toen binnenkwam vrouwen in rijbroek helemaal geweldig vindt om naar te kijken. *bloos*

Maar verder zal ik me er never nooit druk om maken...

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:54

nee hoor!! het intereseerd me helemaal niets wat mensen van me denken!

ik moet elke dag met mijn rijkleding in de bus, en dan weer terug. dan stink je natuurlijk helemaal! heb wel is gehad dat iemand ergens anders is gaan zitten omdat ze niet tegen de lucht kon.

maar ik heb echt zo iets van ja de bus is van iedereen, en veel gaan ook met de bus naar het werk en terug. dus ja ik ook. alleen zijn mijn kleding met de terug reis minder aangenaam. maar ja dan gaan ze toch lekker gergens anders zitten?? ;) dan heb ik weer ruimte!! :P

kimXlucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:55

ik voel me veilig
ook al ga ik weg het liefst loop ik de heledag in me paardrijkleren maar dat vind me moeder niet zo goed...

maar om er naar school te gaan zal ik dan niet doen..
maar als ik weer thuis kom dan trek ik ze gelijk aan en ga naar me liefste lucky. :D

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:57

Ik loop altijd zo de supermarkt binnen, geen probleem, wel doe ik mijn chaps en sporen even af, anders kreeg ik toch wel SM achtige blikken naar mij toe :D

Mijn moeder klaagt wel eens, maar mijn opmerking is dan, de broek is schoon en het is mijn duurste broek (draag Pikeur met speciaal bestelde stof)

jerommeke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 00:30

Schaam me niet voor mijn kleding. Wel voor de stank als ik in de hitte nog even langs de supermarkt moet in de drukte :+

kimXlucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:11

zekker niet.. :D

ik voel me dan fijn ..
sommige kijken me dan aan ,,, ik denk altijd maar : mooi hé ,, zeker heel jaloeerss.

aquina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:08

ik schaam me daar absoluut niet voor.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:12

Mij maakt het niet uit. Ik zie iedereen juist kijken in ander paardengezelschap. Dat komt omdat ik niet in paardrijkleding rij, gewoon in spijkerbroek, bergschoenen en versleten shirt. Ze kijken dan echt zo van ''Heb jij geen geld voor een rijbroek ofzo?'' Nee, ik vind paardrijbroeken niet fijn. :P

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:50

O help. :P Ik schaam me dood als ik bij vreemden ben.

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:05

Soms denk ik : Ojee straks stink ik ! Maar echt schamen doe ik me niet,

Karinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:38

Nee, helemaal niet zelfs. Ik vind het altijd er erg leuk uitzien.

2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 08:41

Nee, interreseert mij ook niet wat anderen er van denken. Ga makkelijk nog ff naar de supermarkt met rijbroek, anders moet je je zo vaak verkleden op een dag :S

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:58

Toen ik jong was boeide het me niets, ging de supermarkt in en soms zelfs naar school, omdat ik dan daarna meteen door naar de paarden kon. Op ongeveer 12 jarige leeftijd vond ik het ineens wel beschamend om in je paardrijkleren rond te lopen en dit bleef tot mijn 16de. Denk de pubertijd:P Nu loop ik weer gewoon in mijn paardrijkleren rond waar ik wil...

Stef_Alinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:31

Ook ik vind het echt geen enkel probleem!

Het liefst loop ik dag en nacht in mijn paardrijkleding hahahaha.

Ik vind dat helemaal geweldig zitten :P

fox16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:40

jha ik vind het niet erg om in paardrijkleding te lopen. en op school loop ik er ook in maarjha paardenopleiding
dus maakt bij ons niks uit. aanleen moet wel zeggen dat ik het niet prettig vindt
als mensen dingen naar je roepen of een hinnik nadoen of homo roepen maarjha probeer me er weinig van aan te trekken.

daynici

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:42

nee ik schaam mij absoluut niet voor mn rijkleding, terwijl ik er vaak uitzie als een varken := , ik ben zelfs al een keer met mn rijkleding aan schoenen gaan kopen }>

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 00:54

Als ik van stal kom heb ik geen zin om eerst naar huis te gaan, om te kleden en dan nog weer naar de winkel te moeten, dus ik loop gewoon in rijkleren door de supermarkt als dat zo uitkomt. En stinken? Nee hoor, ik vind paardenluchtjes lekker ruiken (natuurlijk ;)) en zolang mensen in wolken parfum (getver) in de super mogen komen schaam ik me echt niet voor mijn paardenluchtje.
(Wat ik meestal wel doe, is andere schoenen aan, maar dat is ook om de auto een beetje redelijk te houden).

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:23

Zijn er hier ook mensen die in de trein zitten met paardrijkleding aan? :+

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:27

Ik schaam me er niet in, ben vandaag in me rijbroek naar de kermis geweest :P
in groep 5 had ik om 4 uur altijd les en had ik geen tijd om me om te kleden dus ging in me rijbroek naar school :+

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 19:05

Het maakt mij niet echt uit. Zit altijd met paardrijdkleding in de bus. Als het even moet ga ik er ook wel boodschappen mee doen. Maar gewoon voor mezelf fris douche ik dan liever eerst even. Maar wat anderen er van vinden maakt mij niet ut.

nataly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:21

Het hangt bij mij af van wie ik tegen kom. Kijk als het nou een bekende is, of zo. Dan ga ik mij wel snel ongemakkelijk voelen.
Maar over het algemeen valt het wel mee, schaam me niet zozeer, eigenlijk vind ik het leuk om mensen mijn "hobby" te laten zien :D .

Sjakyro_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 21:45

haha het maakt mij niks uit waar ik heen moet. bij ons in't dorp kijkt niet eens iemand meer haha.