Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suleilitha schreef:Ik denk dat er tijd is gekomen voor een derde definitie, "new-school-horsemenship" of iets in die geest, en dat is dan de partij die rucksichtloss bitten op de lijst van verboden wapens willen zetten, net als dekens, hulpteugels, ijzers, boomzadels en brokken.
suleilitha schreef:Amen, en nu zijn we er uit. Paardemens is niks mis mee, mens met paard ook niet, het wordt pas eng als je een nitwit bent of met een nitwit te maken krijgt.
Perrokai, je kunt je eindrapport schrijven over je onderzoek!
Anya schreef:ik ga er volledig in mee dat de nitwits vervelend zijn en dat ik daar het meeste moeite heb om nog respectvol te antwoorden. Mooie omschrijving.
Anya schreef:En waar het mij dus dun door de broek gaat zijn topics als deze. De ruiter kan het waarschijnlijk niet eens helpen. Die heeft gewoon slecht les. Ze is nog niet eens overtuigd van het eigen gelijk. Ze ziet het gewoon niet. Niet om die ruiter door het slijk te halen. Het topic is op slot. Maar het is wel zo'n topic waar ik braaf niet gereageerd heb en op mijn handen ben gaan zitten.
Er reageren wel een hoop nitwits trouwens.. in dat zelfde topic.
[RT-HAW] Jannice met Lady Italy @ Work
Ik ken dus een professional die zo voor het eerst op een paard gaat zitten sul. Levensgevaarlijk. Maar ze doet het al jaren. En ik vraag me oprecht al jaren af waarom dat goed gaat.