[centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:00

Ik heb VDL al even een mail gestuurd met wat ik ongeveer zoek, ben benieuwd wat ze hebben. Omdat ze voor mij maar iets van 20min met de auto verderop zitten wil ik daar best eens kijken. (Maar ze zullen idd niet alles in Bears hebben staan, maar goed dat hoor ik dan wel weer.)

De 14e (december) ga ik in ieder geval 'mijn' Ehrenstolz merrie bekijken. (Blijft toch de merrie waar ik het meest naar uitkijk en benieuwd naar ben, hoop dat ze irl niet ineens zwaar tegenvalt :+)
Verder nog bij deze http://www.sporthorses.nl/advertentie/3 ... Lj_xoXvk7A en ze kijken daar meteen ook even wat ze verder nog binnen mijn eisen hebben staan, krijg na het weekend de lijst en videos.
En aangezien ik dan toch in de buurt ben wil ik die van bokker Mychamp ook meteen wel zien :D http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... LkAF4Xvk7A
En deze merrie die mij erg aanspreekt en imo erg interessant gefokt is. http://www.horsetelex.nl/forsale/detail/3485

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:09

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:10

Oh even los van de paarden, maar wat een droom accommodatie! is stal Vorselaars.
Laatst bijgewerkt door OdiEtAmo op 30-11-12 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:12

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:14

jiperdepip schreef:
Niezzz schreef:

oei deze is knap

Vind ik ook mooi inderdaad :j
Maar ik zoek helaas een merrie... Wel jammer want ben al echt een aantal heel erg leuke ruinen tegen gekomen en hengsten ook trouwens.) Maar ja ik heb mn handen wel vol aan 1 hengst en als ik ga zoeken voor een warmbloed sporthengst met potentie voor goedkeuring (of al ggk is) mag ik eerst ook wel een bank gaan beroven. Dan dus toch maar een merrie :))

amarial

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:28

amarial

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:29

Faline schreef:
Ik heb VDL al even een mail gestuurd met wat ik ongeveer zoek, ben benieuwd wat ze hebben. Omdat ze voor mij maar iets van 20min met de auto verderop zitten wil ik daar best eens kijken. (Maar ze zullen idd niet alles in Bears hebben staan, maar goed dat hoor ik dan wel weer.)

De 14e (december) ga ik in ieder geval 'mijn' Ehrenstolz merrie bekijken. (Blijft toch de merrie waar ik het meest naar uitkijk en benieuwd naar ben, hoop dat ze irl niet ineens zwaar tegenvalt :+)
Verder nog bij deze http://www.sporthorses.nl/advertentie/3 ... Lj_xoXvk7A en ze kijken daar meteen ook even wat ze verder nog binnen mijn eisen hebben staan, krijg na het weekend de lijst en videos.
En aangezien ik dan toch in de buurt ben wil ik die van bokker Mychamp ook meteen wel zien :D http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... LkAF4Xvk7A
En deze merrie die mij erg aanspreekt en imo erg interessant gefokt is. http://www.horsetelex.nl/forsale/detail/3485

Laat het iniedergeval niet keuren door de kliniek in Bears.. Hun werken samen ;)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:30

Kliniek Bears ben ik sowieso niet over te spreken dus zal daar niet een paard laten keuren. :P

nancxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:32

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:33

@faline oh sorry wist niet dat je een merrie zoekt.
vind het echt een gave ruin met leuk bloed.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:35

CM_ schreef:
Faline, idd geen verkeerde merrie, vind de bovenlijn alleen erg strak. Maar foto's zeggen echt niet alles, dus kijken kan nooit kwaad :)

Van de San Remo?
Zwak in de lendenen, maar erg strak :n

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 21:42

Faline schreef:
Kliniek Bears ben ik sowieso niet over te spreken dus zal daar niet een paard laten keuren. :P

Die laatste die je laat zien die Evita van Oscar had ik je ook toen door gestuurd met die filmpjes. Nu dus IBOP afgerond blijf zo gave merrie vinden ook kwa gangen en lijn :~

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:10

Nicole schreef:
Faline schreef:

Die laatste die je laat zien die Evita van Oscar had ik je ook toen door gestuurd met die filmpjes. Nu dus IBOP afgerond blijf zo gave merrie vinden ook kwa gangen en lijn :~

Klopt, duurde ook ff voor ik dat doorhad hoor :))
Maar van de laatste foto's die ik kreeg sprak ze me wel echt aan en ik wilde toch al bij de Ehrenstolz kijken, die staat op 30min van hun, dus ja keuze om te gaan kijken was snel gemaakt daarna. :D

Nicole

Re: [centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:46

Absoluut doen!! Zo gave merrie!!!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:47

Nicole schreef:

Wat kost die merrie?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 22:49

Kaja schreef:
Nicole schreef:

Wat kost die merrie?

Veel centjes :)

Ik ga dat niet open en bloot op internet zetten, dat wil de verkoopster niet echt hebben.. (Fokker van vivaldi)
Maar ze is dubbel dwars waard..

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:21

Nicole schreef:
Veel centjes :)

Ik ga dat niet open en bloot op internet zetten, dat wil de verkoopster niet echt hebben.. (Fokker van vivaldi)
Maar ze is dubbel dwars waard..

Er mag geen prijs genoemd worden :? Lastig kopen dan :=

Ik weet van wie de merrie is.
Dat het de fokker van Vivaldi is zegt helemaal niets. Dat is namelijk geen garantie.
De merrie is ook geen voorlopig keur geworden.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:28

Ik en Faline weten de prijs.. Heb netjes contact gehad met die mensen privé en dat hou ik dan privé dit vind ik wel zo netjes ;) wil je weten vraagt gij zelf maar

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:30

Nicole schreef:
Ik en Faline weten de prijs.. Heb netjes contact gehad met die mensen privé en dat hou ik dan privé dit vind ik wel zo netjes ;) wil je weten vraagt gij zelf maar

:D Niet nodig hoor, geen interesse.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:50

Faline schreef:
Maar van de laatste foto's die ik kreeg sprak ze me wel echt aan en ik wilde toch al bij de Ehrenstolz kijken, die staat op 30min van hun, dus ja keuze om te gaan kijken was snel gemaakt daarna. :D

Zijn er meer fotos van? Ik zie alleen maar een hoofdfoto?

En idd... 'de fokker van' zegt mij niet zoveel, tenzij er -Obertje achter de naam van het paard staat :j

Nikki14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:00

hoii allemaal,
ik heb een vraagje.
wij hebben van de manege een pony pip bij ons thuis staan om te revalideren.
de manege wou pip laten inslapen omdat ze haar de kans niet konden/wouden geven.
ik en mijn moeder en een vriendin van mijn moeder hebben besloten haar die kans te geven dus ze staat nu 3 maanden bij ons.

haar probleem is dat ze onregelmatig loopt wat nu na 1 maand al een stuk minder is.
en nogal weid met haar achterbenen loopt alsof ze een luier draagt.
ook hebben we het idee dat ze het ene achterbeen verder zet dan het andere.
verder vind ik haar met sprongen vooruit gaan, en we draven ondertussen al en het gaat supergoed.
ook reed ze haar rug en nooit bij en heeft ze een verkeerde houding aangenomen, nu we haar aan de teugel stappen zie je dat ze heel erg is verandert kwa houding, maar nog niet 100%.

de osteopaat is toen ze 2 weken bij ons stond geweest en de heeft haar daarvoor wel eens behandelt en zei dat ze al heel erg was verandert.

nou belde de manege dat ze wouden weten of wij intresse hebben in pip want hun willen pip niet meer terug. omdat ze bang zijn dat ze naar 1 maand weer terug bij af is, en ze haar alsnog moeten wegdoen.

ik heb dus een vraag, zouden jullie het verstandig vinden als wij pip kopen.
het gaat hier niet om veel geld, hoeveel precies weet ik niet.

groetjes xx

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:24

Suelza schreef:
Faline schreef:

Zijn er meer fotos van? Ik zie alleen maar een hoofdfoto?

En idd... 'de fokker van' zegt mij niet zoveel, tenzij er -Obertje achter de naam van het paard staat :j

De link van het album (staat ook in de advertentie): http://www.mijnalbum.nl/Album=LFNNTEJ8

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:24

ach als je de pony voor 100 euro over kunt nemen kun je het proberen. Maar laat je niet gek maken door er veel meer voor te geven. Bij de slager levert niks meer en misschien wel minder op.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:25

Ik vind het echt ongelofelijk handig dit topic, ookal lees ik eigenlijk alleen maar mee. Top!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:39