Wat gaan jullie fijn, komt helemaal goed op wedstrijd van de week 
Wat een snuitje Kruimellover
Hij groeit goed! Heerlijk zo in de groep.Wat leuk zo'n trainingsweekend s1993, waar gaan jullie heen? Heel veel plezier alvast!
Eigenlijk had ik stiekem afgelopen weekend de planning om eens op Pinda te stappen, maar de noot had weer eens andere plannen dan ik
Ze zat gisteren ineens van top tot teen onder de bulten, waarschijnlijk een allergische reactie op iets...
(ik vermoed op het woord "rijden"
). Dus nog maar weer even afwachten, gelukkig trekken de bulten al wat weg en heeft ze er geen last van

en klaar om mee te gaan op wedstrijd. Wedstrijden rijden heeft daarin wel het voordeel dat je regelmatig je spullen poetst, anders ben ik daar veel te laks in
We hadden een halfuurtje gepland maar zijn uiteindelijk bijna een uur bezig geweest
Maar ja, ze zeggen altijd een slechte generale is een goede uitvoering dus we gaan het zien morgen. We gaan in ieder geval plezier hebben

en trots dat ze vervolgens op zichzelf was, slimme Muppet. Ook nog weer geoefend met zadel op longeren, doet ze ook heel braaf

Wat jammer dat het zo'n wisselend resultaat was maar fijn om zo de gelegenheid te krijgen om eea recht te zetten. En dat dan ook nog zo goed doen ook!
Ook al weer los van de longeerlijn, en gedraafd links- en rechtsom, en zelfs rennende koeien en paarden aan de overkant van de weg getrotseerd zonder ook maar enige spanning op te bouwen. Zo blij!