Wat een snuitje Kruimellover

Wat leuk zo'n trainingsweekend s1993, waar gaan jullie heen? Heel veel plezier alvast!
Eigenlijk had ik stiekem afgelopen weekend de planning om eens op Pinda te stappen, maar de noot had weer eens andere plannen dan ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Bij ons gaat het gewoon zijn gangetje.
Heb de laatste tijd een paar WE clinics gevolgd en daardoor weer dressuurmatige werkpunten gevonden om gemotiveerd in de bak aan de slag te gaan.
Mijn eerste, en belangrijkste, doel met Joya hebben we bereikt. Toen ik haar bijna 7 jaar geleden kocht hoopte ik er een fijn buitenrijdpaard van te kunnen maken.
Ze is zo fijn buiten, kan alleen en met een groep. Strand, bos, hei, dorp, viaducten, bruggen als kan ze en anders stap ik af en aan de hand lukt het zeker.
Nu is mijn volgende doel, volgend jaar een WE wedstrijd te rijden.
Ga woensdag lessen bij een nieuwe instructeur als aanvulling op mijn huidige instructie. Les nu te weinig, door drukte van beiden kanten. Daar wil ik wat meer structuur in aan brengen.
Joya is nu erg wit zeker na haar verharing.
[ [url=m/OlW3Gr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Noisy schreef:Fijn is dat hè, als het zo gaat als je gehoopt had toen je met je paard begonDat heb ik met Rudi ook. Hij is echt geworden zoals ik had gehoopt toen ik hem fokte. Een fijn, ongecompliceerd, veelzijdig paard...en een lekkere kroelkont die goed kan kussen
![]()
![]()
Onze wedstrijd ging zo:
[ [url=m/5G7B2f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben zooo ongelofelijk trots op mijn ventje
Vientje schreef:![]()
![]()
![]()
SuperNoot is de allerbraafsteopstappen en wegrijden, ze voelde echt heel stabiel en safe en deed supergoed haar best
ze is echt enorm veranderd tov de laatste keer dat ik haar gereden heb, nog steeds groot en lang natuurlijk maar voelt nu als een stabiel geheel ipv het opgeleide projectiel van losse onderdelen wat ze altijd was. Heel bijzonder om dat contrast te voelen.
Nog een heleboel stapjes te gaan voordat we echt weer op de rit zijn natuurlijk, maar het begin is er weer en voelt goed