Vanmorgen om 05.00 hebben we Bliss geholpen om moeder te worden van Buck. Om 05.15 is het reuzenmannetje geboren
Ze had hem niet mooier kunnen maken wat mij betreft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat fijn dat hij nu veilig en wel geboren is! Nu fijn van gaan genieten
Gisteravond weer voor het eerst echt gewerkt aan de longe na haar pootjeperikelen, ze liep als een zonnetje. Ze lijkt nu echt plezier te krijgen in het werk, haar mindset lijkt te veranderen met dat ze sterker in haar lijf komt te zitten
Voorheen was altijd alles moeilijk en bouwde ze daardoor heel gauw stress op, terwijl ze nu
overal doorheen loopt ondanks dat de bak goed zwaar ligt. Zelfs als ik weer loop te klungelen met de longeerlijn en niet goed stuur

kruimellover schreef:[ [url=m/f6m4yN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmorgen om 05.00 hebben we Bliss geholpen om moeder te worden van Buck. Om 05.15 is het reuzenmannetje geboren![]()
Ze had hem niet mooier kunnen maken wat mij betreft
Heel leuk om te zien en te lezen dat Bliss het ook zo goed doet!

Zo prutsen we op het gemakje maar weer een beetje verder. Vientje schreef:Ben ook wel benieuwd naar het verloop van de zadelperikelen bij Babootje
. Ik heb het zadel zelf bij ERREPLUS geannuleerd en weet dus dat er helemaal geen annuleringskosten aan hen worden doorberekend.
Hopelijk snappen ze na de laatste brief wel dat jullie gewoon goed gehandeld hebben. Zo jammer dat je altijd eerst weer moet dreigen voordat ze hun fout erkennen. Dat noemt zich dan gerenommeerd
Wel fijn dat jullie een goed passend zadel hebben gevonden
Is een heel kleinschalig wedstrijdje dus precies mooi om te kijken hoe het gaat 
Hoe gaat het nu?

Gaat echt supersnel ja, nog een maandje en dan is mijn noot ook alweer 6
Die proeven zijn aardig lastiger geworden nog zo te lezen, kan me niet herinneren dat er in "mijn tijd" in het M die halve volte in contra in zat. Wel de gebroken lijn, helll
Hij doet in elk geval hard zijn best om te snappen wat de bedoeling is op de videos zo te zien, braaf paard!
Blij voor jullie

Dat staat voor de 27e gepland. Dus nog anderhalve week. Ik ga binnenkort maar eens oefenen met vlechten, dat is al heel wat jaartjes geleden. Even kijken of ik de slag nog heb

ik heb trouwens ook een topic voor Buck gemaakt laatst, dus daar staan nog wat meer (camerakwaliteit) foto’s.

Heeft de zadelmaker nog wat laten horen?
Over 2 weken gaan we op trainingsweekend, best spannend want moeten we wel een uurtje met de trailer maar ook heel veel zin in!