Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole schreef:betadine schreef:Het is een jong paard dus het kan ook nog verbeteren. Vooral door training.
Bonfire is ook week gekoot en die lijkt er toch geen last van te hebben.
Het is natuurlijk wel een gok, maar om een paard nu volledig af te schrijven omdat hij week gekoot is terwijl hij rx en klinisch goedgekeurd is.
Ze vertelde netjes dat hij een klinische bemerking had en dit was dat week gekoot..
Een risico kun altijd hebben maar ik wil liever een niet te grote gok wagen.. Incl ruiter 1.78 is en ik maar 1.60 bang dat hij toch te groot lijkt..
Nessie schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... oop/-.aspx Dit vind ik ook wel een mooie merrie. Iets te groot, merrie, en al wat ouder (wel op niveau, niet officieel uitgebracht zo te lezen), maar aansprekend dier. Misschien neem ik er wel contact over op, ik twijfel alleen nog omdat ik ook wel graag een paard weer volledig wil oprichten. (Denk alleen ook dat ze aardig wat zal kosten, ondanks dat ze niet in het Z is uitgebracht.