Citaat:Nijeholtpade Friesland
18-03-2024
21.30 uur.
Wolf gezien op de kruising Stellingenweg en kerkweg in Nijeholtpade.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf

Bron geen wolf
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Nijeholtpade Friesland
18-03-2024
21.30 uur.
Wolf gezien op de kruising Stellingenweg en kerkweg in Nijeholtpade.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Citaat:3 x Vermoedelijk wolven gehuil gehoord in Kamperveen, het leek te komen uit de richting van Oosterwolde
tienus63 schreef:Dit was zeker niet de eerste kat die verdwenen is in wolvengebied.
Wel een van de eerste waarvan men het gehoord en gezien heeft in Nederland en dat toevallig de stalcamera het geluid heeft vast gelegd.
Filmpjes van honden, katten en andere dieren in de bek van een wolf zijn legio vanuit het buitenland.
Citaat:18 maart 2024
Wolven gehuil tussen Elp en Schoonloo. Tijd: 23.21 uur
Citaat:Wekerom Gelderland
19-03-2024
07.30 uur.
Van morgen half 8 wolf op de Matendijk via kleinstukje vijfsprongweg Wekerom door de weide naar het Wekeromsezand. Ter hoogte van vijfsprongweg 14.
#geenwolf
Citaat:Maurik Gelderland
19-03-2024
Vannacht 2 schapen gepakt in Maurik.
Update❗️❗️❗️
Het blijkt om 9 a 10 schapen te gaan.
#geenwolf
Citaat:Wekerom Gelderland
19-03-2024
2 schapen gepakt in Wekerom.
#geenwolf
Citaat:Eén wolvengezin doodde zeker 640 schapen - aantal gedode dieren stijgt snel. Tijd om af te schieten?
Telpeva schreef:Hadden jullie dit bericht al voorbij zien komen? Uit het Nederlands DagbladCitaat:Eén wolvengezin doodde zeker 640 schapen - aantal gedode dieren stijgt snel. Tijd om af te schieten?
https://www.nd.nl/nieuws/nederland/1216 ... closemodal
Ik kan hem zelf niet helemaal lezen maar anderen misschien wel.
Mellow schreef:[ [url=m/ZgEQDt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6BaK7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/stVRh8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uWwP4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit al gezien?
Dacht Bokt is er ook in getagd.
Bron: geen wolf
En meldingen in Westerveld en omstreken.
Citaat:20 maart 2024/Wittelte/ Wapserveense Weg/Drenthe/Nederland
Voor het bord van Wapserveen.
Zichtmelding 2 wolven
Citaat:Ravenwaaij Gelderland
20-03-2024
1 aangevreten schaap gevonden in Ravenwaaij.
#geenwolf
Mellow schreef:Geen idee vond het zelf ook een vreemd bericht.
Er staat imo ook niet dat de getagden de actie steunen. Ze zijn enkel getagd om er volgens mij meer ruchtbaarheid aan te geven. Maar dat kan mijn interpretatie zijn.
DubbelFun schreef:Op het Wekeromse Zand is weinig meer te halen, want -volgens de boswachter daar- pakt ie geen koeien....
Als de wolf er aan de andere kant uit gaat staat ie zo in mijn achtertuin...
Telpeva schreef:Hadden jullie dit bericht al voorbij zien komen? Uit het Nederlands DagbladCitaat:Eén wolvengezin doodde zeker 640 schapen - aantal gedode dieren stijgt snel. Tijd om af te schieten?
https://www.nd.nl/nieuws/nederland/1216 ... closemodal
Ik kan hem zelf niet helemaal lezen maar anderen misschien wel.