ruitje schreef:Haha ik denk dat de meeste mij vooral zouden laten staan om mijn karakter,niet om mijn gebreken![]()
Over iets niet melden in een advertentie: Dat hoeft ten eerste niet te betekenen dat het niet later alsnog gemeld word en daarnaast heb ik ook wel eens een paard naar een andere DA gebracht en een andere uitslag gekregen.
Ook dat vind ik dus lastig om zoiets over te zeggen, ik zeg ook wel eens dingen niet in een advertentie maar wel face 2 face bijv.
Trekpaarden weet ik niks van, kan je niet helpen
Dat kan uiteraard ook, maar 1,5 maand na een relatief verse peesblessure vind ik het toch opvallend dat het paard vervolgens in dezelfde prijsklasse verkocht wordt. Wat dat betreft vind ik een gat in een pees en ontsteking toch net een ander verhaal dan bijv. afwijkende risicoinschatting mbt rtg bemerking waar het paard sowieso nooit last van heeft gehad.
Het was geen blijvende belemmering voor de basissport overigens en ik meen niet te zeggen dat dat paard niet meer goed is! Zoals ik al zei is het voor de rest een topper, ik wilde hem niet voor niets hebben

Mkango schreef:Kiwiaa schreef:In a parallel universe, your horse has you X-rayed.Dat is inderdaad ook mijn definitie Danique.. 100% perfect geen spatje aan hoeft echt niet, en het blijven levende dieren. Ik ben nog maar 28 en ik mankeer ook al vanalles, maar niks dat mij zou moeten belemmeren haha![]()
Van die tuiger, zo'n dingen maken me zenuwachtig hé. Ik vind dat ook zo jammer dat mensen daar niet wat eerlijker in zijn, dat zou zoveel keuringskosten uitsparenMaarja ijdele hoop allicht
Voor mij zou dat meteen een enkeltje slacht zijn - die buigproef kom ik van m'n leven niet meer door.
Ik ben een gevalletje nooit gekeurd, as long as it works