Ohh Berdien wat goed! Ben daar zo jaloers op

Noisy lekker bezig hoor! Maar goed dat ik jouw kramer oproepje nu pas zie, ik kan daar ook altijd helemaal los gaan haha
Oh raar van Koda hoor, hier gaat over het algemeen alles inderdaad rustiger op de vrachtwagen. Ik dacht altijd dat het was omdat ze zijwaarts konden staan.
En er dan toch gewoon weer op lopen…
Ahh Pinda super knap

ik blijf haar kleur echt zo prachtig vinden. Ik had 8 jaar geleden bijnnnnaaaa een trekpaard in die kleur gekocht maar toen kwam Dexter haha
Fijn dat je terug aan de betere hand bent!
Wij hadden een heerlijk paardenweekend

Op zaterdag afgesproken met een vriendin om Duke voor het eerst in te spannen voor de koets
Hij reageerde goed op het bandje slepen etc en we hadden nu eens tijd samen dus hij moest er aan geloven! Ging volgens de verwachtingen; had niet zo’n schrik dat hij de koets eng zou vinden maar van het terrein af is nog steeds een dingetje. Hij heeft 1 keer gebokt maar omdat we er met 2 nog langs liepen ging het daarna eigenlijk heel goed!
[ [url=m/41GZck.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aLIIUy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De staartriem was ik vergeten, ik zag het pas toen ik op de bok ging zitten en dat was al toen we bijna terug thuis waren haha
Dan is Duke tijdelijk verhuist. Hij bleef maar uitbreken en de buurman was niet vrolijk dus nu staat hij even in Nederland bij die vriendin thuis aangezien haar merrie naar hier is gekomen om te laten dekken.
Dus Duke heeft een nieuw mini vriendje dat eindelijk met hem wilt spelen, ging super vlot daar
[ [url=m/PrnFx6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Dexter heeft een nieuw maxi vriendinnetje
[ [url=m/NzEnEw.jpg]Afbeelding[/url] ]
En gisteren voor het eerst sinds Oktober 2021 nog eens op de gouwe ouwe gereden

durfde er niet meer op nadat hij in de wei plots neerviel maar hij heeft een half jaar lang niks geks meer laten zien en ik had hem zo gemist

wat is dit toch ook heerlijk hoor, lekker worry-free en nergens op moeten letten

[ [url=m/l8CfLZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoop dat dit met Duke ook gaat lukken ooit!