nouklime schreef:Haha omg Melissa ik zag het net op en voorbij komen dat je tot op je naad nat bent geregend! Stoer dat ze toch nog die proef doorgaat! Menig paard gaat met de kont tegen de regen in!
Jurycurcus ging mwah. Binnen losrijden was erg spannend want zijn we niet gewent dus had erg veel spanning en buiten even 3 rondjes gedraafd en de proef in. Wel bij alle 35 juryleden dikke winst gereden! Proef is gefilmd maar weet niet of ik jullie teveel spam ermee haha. Dus als jullie hem willen zien kan ik hem plaatsen! Maar hij staat ook gewoon op mijn YouTube kanaal.
Ja daar was ik ook wel heel blij mee. Hebben we dat ook een keer gehad
Wel veel geleerd dus samen!
Sanne super leuk zon kamp mt trektocht!
Ohh grappig dat je ook ging, leuke dag gehad op de zwarte cross?
Ik vond het weer erg gezellig, goed vermaakt 
Welke stal/omgeving ben je geweest? ziet er wel heel gaaf uit!
Patty weer lekker gesprongen, top!
Gefeliciteerd met je prijzen! Fotos zien er netjes uit!
Apple wat ee mooi zadel, fijn dat jullie nu lekker aan de slag kunnen!
Murosch hele dikke knuffel voor jouw
Hopen dat alles gauw weer wat rustiger is..
Zwarte cross was heel leuk! Vrijdag bardienst gedaan, doen we altijd vanuit de vereniging, was heel gezellig. En zondag zelf met vrienden erheen geweest. Lekker warm en stoffig maar daar is het ook zwarte cross voor
Top dat het rijden weer lekker ging! hopen dat je toch nog een beetje van je vakantie kan genieten
Nouklime zitten zeker hele fijne stukken in! De aanleuning komt wel!
Sanne super dat je zo weer kon opstappen!
Patty oh dat is nog een leuke verrassing! Mocht je de prijs nog?
Hele gave fotos noulime! Wauw
Mirjam beterschap! inmiddels weer wat beter te pas?
Miesje hopen dat jullie beide snel weer opgeknapt zijn!
Wat jammer dat Maury niet dragend is..
Ik ben weer terug van een paar heerlijke dagen Kos, was echt genieten 
Zou morgen kampioenschappen hebben, was in eerste instantie smiddags. Ze hadden alles verplaatst naar de ochtend van 7.00 uur tot 10.30 uur maar nu is het toch afgelast. Had er wel zin in maar snap goed dat ze het niet doorlaten gaan. Zou eigenlijk om 08.03 starten dus dat was nog wel prima te doen geweest en dan daarna direct weer weg
Nu afwachten of ze het gaan verplaatsen, ik hoop van wel en ergens denk ik dat ze ook wel moeten ivm hippiade.