Buiten dat hij toch heel wat kijkeriger is dan verwacht blijkt hij als hij ergens echt van schrikt niet te gaan rennen maar juist in de ankers te gaan en en bok te geven…
Dat is voor mij iets geheel nieuws en na 2x uit zitten ging ik er de 3e keer dat dit gebeurde van af…
Ik kwam plat op mijn kont op de grond terecht maar helaas op een vrij hard stukje van de bak waardoor alles een flinke klap heeft gekregen.
Ze dachten eerst rug en en ribben alleen gekneusd maar gisteren nog zoveel pijn dat ik toch foto’s moest laten maken en er 1 wervel ingezakt blijkt te zijn, dat is gelukkig een stabiele breuk die met rust en voorzichtig bewegen vanzelf weer zo moeten kunnen helen, dus dat hopen we dan maar…

Beterschap!
) Ik ben het topic altijd blijven volgen en vind het zo leuk om al jullie verhalen te lezen. In 2021 heb ik een hele leuke merrie gekocht en daar ben ik nog steeds super blij mee maar door omstandigheden (overleden paard) staat ze nu alleen dus ben ik opzoek naar een maatje.
), maar met 2x proef rijden precies wat ik zocht met buiten rijden. In de bak nog zo groen als gras maar met buiten rijden oortjes erop en zo moedig, zo zelfverzekerd. Nergens van verschieten, ondanks groen zeer braaf in alle gangen. Na wat twijfelen -door zijn uiterlijk en groenheid- heeft zijn geweldige karakter toch de doorslag gegeven om hem te kopen. We hebben onwijze pech gehad in het begin, hij kwam na 2 weken kreupel uit de weide. Een bot scheurtje, ontstoken kogel en uitgerekte pees. Na 3 maanden mochten we weer opbouwen maar door gebrek aan faciliteit bij zijn toenmalige stal (en teveel energie/roekeloosheid van hem waardoor ik de weg niet op durfde) besloten om hem te verhuizen naar een stal met bak. Hier bleek hij uiteindelijk ook beter te aarden dus win-win. Sinds we op deze stal staat gaan we echt zó lekker. Hij is ook echt zoveel knapper geworden, hij was te dun en dof toen ik hem kreeg. Nu is hij mooi vol, glimt je tegemoet en is echt een stukje volwassener geworden. Ik word elke dag nog een beetje meer verliefd op dit paard
. Ik wil jullie dus hartstikke bedanken voor het advies om gewoon te gaan kijken!