Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noisy schreef:Fijn dat het al beter gaat MM![]()
Rudi is ook zo aan Sydney vast geplakt, heel irritant. Hij beschouwt haar ook als zijn merrie. Ze staan sinds kort bij 2 stalgenootjes in de wei en mevrouw is natuurlijk mega hengstig daardoor. Ik haalde hem eruit om te zadelen en hij breekt zo onderhand de tent af omdat de andere ruin, waar Sydney gezellig naartoe wandelt om vervolgens lekker haar derrière in zijn neus te parkeren, aan haar mag snuffelen. Dat gaan we dus even oefenen![]()
Wij hebben vandaag ook onze eerste sprongetjes gemaaktHelaas geen foto's van maar hij deed het goed zo voor de eerste keer. Ik had wat draf balkjes neergelegd en een kruisje neergezet. Dat leek me wel voldoende voor de eerste keer.
[ [url=m/70zGvb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P3eKW0.jpg]Afbeelding[/url] ]
CalipsoLover schreef:Ik kom even binnen vallen met een vraagje. Hebben jullie al iets gegeven voor spieropbouw? Osteopaat had aangeraden om Marie iets bij te geven voor de spieropbouw. Ik kijk nu naar de Pavo Muscle Build en Equitop Myoplast. Heb een -25% bon van Epplejeck, dus liefst wel iets dat ik daar kan kopen. Hebben jullie hier toevallig al ervaring mee? Er zit wel wat prijsverschil op.