Vooralsnog is de voorspelling voor woensdag goed dus dan hoop ik weer op een groter rondje buiten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Nou we zijn niet geweest hoor naar de regiokampioenschappen. We dorsten het niet aan om met de trailer te reizen. De L2 en de finale L2 zijn niet afgelast. De wedstrijden L1 en M2 wel.
Dat terwijl de weersomstandigheden hier in het westen vanmorgen al onstuimig waren. Weliswaar dan nog code geel met door rukwinden uitschieters naar oranje. RWS adviseerde niet met een aanhanger de weg op te gaan. En wat doet het KNHS? Nog een rekening sturen voor het afmelden van de wedstrijd.![]()
Splinter schreef:Babootje schreef:Nou we zijn niet geweest hoor naar de regiokampioenschappen. We dorsten het niet aan om met de trailer te reizen. De L2 en de finale L2 zijn niet afgelast. De wedstrijden L1 en M2 wel.
Dat terwijl de weersomstandigheden hier in het westen vanmorgen al onstuimig waren. Weliswaar dan nog code geel met door rukwinden uitschieters naar oranje. RWS adviseerde niet met een aanhanger de weg op te gaan. En wat doet het KNHS? Nog een rekening sturen voor het afmelden van de wedstrijd.![]()
Ja ik hoorde het net op stal, maar hoe belachelijk dat de L2 wel doorging dan![]()
Waarom trekken ze niet gewoon 1 lijn, hoe bizar
Noisy schreef:Gefeliciteerd met Malle Liek![]()
Wij hebben gisteren eindelijk weer even kunnen rijden![]()
Ik heb nieuwe beugelriemen en ze ook langer gedaan BabootjeDat was wel even flink werken voor mezelf. Wel 10x we neiging gehad om ze toch iets korter te doen maar ik heb het weerstaan haha. Onze werkpuntjes van de les zaten er nog goed in
We moeten werken aan de wending om de voorhand als voorbereiding op het wijken. Naar links gaat al heel goed, naar rechts heeft hij wat meer moeite maar gaat steeds iets beter.
Verder is ook de tandarts op visite geweest. Die heeft de 2 laatste baby tandjes verwijderd dus nu is hij officieel baby af. Hij begint nu ook steeds meer een volwassen koppie te krijgen, niet meer zo'n puppykoppie.
Morgenmiddag hebben we weer les. Zin in