Pattypaard wat gaan jullie lekker, ondanks dat de punten soms wat verrassend zijn, maar volg je gevoel, jullie zijn super onderweg.
Nouklime klinkt spannend, maar wel leerzaam. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Sanne dat klinkt als een hele fijne les. Veel plezier komende week!
Mirjam al op Idenn gezeten? Ook weer zo'n braaf dier?
Paljaslaura hoe gaat het nu met jou na je val?
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in een nachtmerrie leef hier.. Gaat niet echt top zullen we maar zeggen, maar ik moet hier op de één of andere manier doorheen zien te komen. Ik had dus Veronia opgegeven voor de keuring, vlak voordat ik in deze nare droom belandde en had er natuurlijk helemaal geen zin en energie voor. Uiteindelijk besloten om toch te gaan afgelopen zaterdag. Ik heb haar niet echt goed voorbereid en helaas liet ze zich ook niet heel mooi zien aan de hand in draf. Te mak, te weinig power. Heel jammer (maar het past precies bij mijn leven op dit moment, alles zit toch al tegen) en voor nu een tweede premie, waarmee ze dan nog wel als tweede stond opgesteld in haar groep. Qua type werd ze ook niet helemaal gewaardeerd en Gelders genoemd.. Er zit nergens een Gelderse in.. Alleen de kleur misschien? Ik heb besloten om het over een paar jaar nog eens te proberen als ze Z loopt en echt helemaal mooi uitgezwaard en bespierd is. Ik zal eens zorgen dat ze niet om ons heen kunnen dan haha.
We reden ook mee voor bestgaand rijpaard en daar hebben we een keurige 3de plek gehaald, achter haar grote broer en een ex-dekhengst aan, dus daarover was ik super tevreden. Ze toont op de één of andere manier onder het zadel ook beter dan los. Al met al wsas ik toch wel blij dat we zijn gegaan, de dag was wel even een fijne afleiding.
De keuring

Bestgaand: