Rocamor schreef:Kortom, jullie allen hebben het welzijn van de dieren voorop staan. En dan kan het zijn dat 1 van de partijen het een keer verkeerd inschat. Maakt dan niet uit wie. Als je leuke en eerlijke mensen om je heen verzameld hebt, volgt daar vanzelf een keer een "Excuus, dat heb ik verkeerd ingeschat" op. Als je met mensen samenstaat die je vertrouwt, dan komt dat wel.
Hopelijk keert de rust voor jullie allen, jou, Kath, maar ook voor de eigenaren in kwestie weer wat terug. Niemand wil zijn paard gewond weten of zien.
Klopt. Met de eigenaresse is gepraat want dat liep natuurlijk niet zo gezellig de voorgaande dagen. Die lucht is geklaard en er zijn afspraken gemaakt voor de toekomst. Dat is nu dus ook echt ‘water under the bridge’ voor mij.
zodra hij weer happy en heel is komt hij gewoon terug naar ons tot ze hem willen naar huis halen.
Ze kon er vandaag zelf niet bij zijn dus heb haar gestuurt zodra hij er op stond en ook hoe het verlopen was. Dat mijn man me ook gestuurd had dat hij rustig stond dus dat de rit rustig aan het verlopen was. Niemand wil een gewond dier en al helemaal niet in die mate dat de kliniek er bij moet. Ze weet ook dat ze me mag sturen en bellen zolang hij daar staat ook.
Vannacht krijgt hij eerst antibiotica en wordt de wonde opnieuw schoon gemaakt want dat is natuurlijk ongedaan gemaakt afgelopen nacht. Morgen zal de ingreep gebeuren, gezien de toestand van de wonde is besloten antibiotica er in te steken voor de ingreep zodat die al werkt tegen dat ze de wonde en het bot zelf gaan bekijken.