Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SBravour

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:47

Och… niks ernstigs met je net drachtige merrie hoop ik?
Sterkte, klinkt niet best..

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 18:13

3 dagen curcus gehad dus heb net alles bijgelezen vanaf mijn telefoon. Ga morgen is even uit gebeurd reageren via de computer.

Maar wilde wel even jou @Murosch sterkte wensen! Klinkt niet positief.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:54

mirjamalvaro schreef:
Ja vraagprijs vind ik nog lastig te bepalen, maar mijn DA vond het een heel normaal bedrag voor zo'n brave. Dus hou het er toch maar even in zo. :')

Ja is ook lastig! Ik zelf persoonlijk zou het niet voor een 'groene' pony uitgeven, maargoed het is natuurlijk ook maar net wat een gek wil geven

Hier toen ook een pony verkocht, onwijs goede pony maar oh zo lastig. En dan krijg je van die telefoontjes ja maar mijn kind heeft al 4 jaar ervaring op de manege.

Miesje wat balen dat je een allergische reactie kreeg.. Nu weer wat beter?

Mirjam iden vond het dus maar wat spannend met het zadel, fijn dat het later wel goed ging!

Murosch :(:) :(:)

Ken mocht vandaag weer aan het werk, ze liep fijn :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:07

Knappe Ken :+:

Ik zit te denken om eens naar de manege te gaan en aan de instructeurs te vragen voor ervaren kinderen. Ouders en kinderen zelf vinden volgens mij altijd dat het de nieuwe toppers zijn :o
Als er dan leuk kindje is mag ze eventueel ook Sterre meenemen naar bv de jonge pony competitie oid. Dat lijkt mij wel leuk. :P
Maar goed, niet te hard van stapel lopen _O-

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 22:50

Murosch, nogmaals heel veel sterkte :n :(:) :(:) En zeggen als we wat voor je kunnen betekenen hoor!

Melissa, ja het is gelukkig alweer een stuk beter. Ergste pijn is weg, nog wel wat drukkend gevoel achter me ogen en ze zijn nog een beetje rood :+

Kane vandaag even aan de longe gehad, even lekker ontspannen lang en laag, morgen hoop ik toch nog even te kunnen rijden. Moet smiddags eerst met mn opa en oma mee naar het ziekenhuis.. Opa heeft protstaatkanker, was genezen maar helaas teruggekomen met uitzaaiingen. Tijd terug bij hercontrole bleek het wonder boven wonder weer iets weg te zijn. Hij heeft toen ( en nu nog ) een homeopatisch middeltje samen met cbd olie gebruikt.. Nu afwachten wat morgen de uitslag zal zijn, wel even weer spannend!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 23:09

Sterkte murosch..
Oeps Iden die xplosief is haha. Als ze het maar goed kunnen afsluiten!
Idee is niet verkeerd om te kijken of je een leuke ponyruiter kan vinden!

Hopen op positief nieuws voor je opa miesje!

Hier vandaag na dik een week niet gereden te hebben Harvey weer gereden. Nou het was letterlijk opstappen en wegrijden. Wat een lekker paard is het toch :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:25

Murosch heel veel sterkte. PB staat altijd open als je, je hart wilt luchten.

Mirjam praten met de instructie is zeker slim. Die weten echt wel wie met gevoel rijden & welke handig zijn en niet zo bang aangelegd.

Wat heftig Miesje. Ik duim voor jullie!

Wat lekker Laura!

Ik heb vandaag weer voor het eerst gereden nadat de osteopaat is geweest. Merk dat als ze dan een week er uit is geweest dat de routine een beetje mist maar het opstappen ging goed en het rijden kwam ook wel op gang! Dus ik ben tevreden *D

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:31

@Patty stom die mensen in je cross maar zit er verder gaaf uit!

@Mirjam ik zie al veel over en weer gaan over de verkoop van Kenzo misschien 1 kleine tip voor die prijsklasse zou ik wel professionele verkoop foto's verwachten. Mensen zijn daar toch vatbaar voor mooie foto's, netjes voorgesteld. Alhoewel ik de verkoop advertentie niet heb gezien haha maar gok dat het de foto's zijn uit dit topic.

@Miejse Sterkte met je opa!

@Paljaspaula ik had ook niks anders verwacht van Harvey dat je lekker kon opstappen en wegrijden. Als ik zie hoe braaf hij zelfs al springt etc.

@Sanne fijn dat na een week pauze je toch nog goed kon opstappen! Ook een stukje vertrouwen wat van jou weer richting haar moet groeien dat ze niet weer aan de kletter gaat want dat was best een flinke deuk in je vertrouwen denk ik.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:23

Nouklime zijn foto's waar hij is ingevlochten, witte bandages en wit shabrak. :D

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:34

mirjamalvaro schreef:
Nouklime zijn foto's waar hij is ingevlochten, witte bandages en wit shabrak. :D

Oke dan had ik het goed gegokt! dacht al dat het die foto's zijn! Ik zou kijken of er iemand in de buurt is die nog niet professioneel paarden fotograaf is maar wel iemand die dat als hobby doet en goeie foto's kan schieten met een goed apparaat. Betaal je niet de hoofdprijs voor maar heb je toch wat professionele foto's. Ik heb bv een vriendin die dat voor €50,- doet en echt mooie foto's maakt. oproepje op fb zetten?

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 21:27

Mirjam zou idd leuk zijn om een 'jong'meisje te vinden die met de pony's aan de slag kan!

Miesje spannend zeg! Had je opa een beetje een positieve uitslag?
En Kane lekker gelongeerd

Laura heerlijk dat je zo weer kon opstappen na een weekje vrij!

Sanne super dat het opstappen goed ging en het rijden ook!

Ken mocht vandaag even wat sprongetjes maken met me zusje, ze had er zin in :) Blauwe tonnetjes eronder, maakt haar niks uit :)

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 03:05

Nou vandaag in het ziekenhuis geweest. De waardes zijn helaas gestegen, echter wel zo weinig dat ze er nog niets aan doen. Hij zit nu op 2.0 en was 1.1. Bij een waarde van 20 gaan ze pas behandeling starten. Het stijgt zo ontzettend langzaam (wat natuurlijk wel weer positief is) dat ze het nog aankijken.volgende controle weer over 3 maanden.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 09:01

Hmm opzich fijn van de waardes maar klote dat ze niets doen. :\

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:00

Vandaag nog wat foto's van de wedstrijd gekregen.
Toch een foto die voor mij heel speciaal is.
We zijn van ver gekomen met zn 2e waardoor dit voor mij zo mooie dierbare foto is op onze eerste wedstrijd.
Ben zo ontzettend trots op mijn ventje!

Afbeelding

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:13

Mooie foto Miesje!!!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:26

Leuke foto <3

Hier 2 foto's besteld van die kleine knappe meid.
Afbeelding
Afbeelding

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 00:33

Miesje ene kant een positief bericht dus maar wel balen dat ze nog niet wat gaan doen
Prachtige foto! Het plezier bij beide straalt eraf!

Mirjam ook hele mooie foto's! Is dit sterre?

Ken vandaag gelongeerd, morgen even rijden.
Gisteren de sleutels van mijn huis gekregen dus de komende tijd lekker aan het klussen :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 09:06

Jep Sterre.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 17:13

Al lekker aan de gang met Idem Mirjam :P Gelukkig werd hij daarna weer rustig, weer iets geleerd. Mooi dat het met Kenzo ook zo goed gaat. Keertje ergens mee naar toe nemen zal zeker erg leerzaam voor hem zijn.

Ah Murosch, sterkte! :(:)

Miesje, sterkte met je opa!

Wat lekker Laura :D

Heel begrijpelijk Sanne. Fijn dat het opstappen goed ging en het rijden ook steeds beter ging. Daar mag je zeker tevreden mee zijn :)

Wat een mooie foto Miesje!

Mooie foto's Mirjam en (nog) leuke pony heb je! :)

Leuk Melissa, gefeliciteerd met je nieuwe huis :) en succes met klussen

Ik heb gisteren weer eens gereden (na weer een week niet gereden te hebben, oeps), maar gelukkig maakt dat voor haar niet zoveel uit. Gisteren heeft degene die m'n paard destijds zadelmak heeft gemaakt me heel goed geholpen. Eerst was het idee (of naja vooral mijn idee) dat hij erop zou gaan om de rechter galop te oefenen, maar dit was niet eens nodig. Hij zag het probleem al heel snel en heeft me er goed doorheen geholpen. Sinds dat ik eraf was gevallen waren zowel pony als ik het vertrouwen een beetje kwijt en daardoor ging de rechter galop steeds mis. Zij had dan al wat spanning en ik dus ook en daardoor schrokken we als het waren steeds van elkaar. Ik heb gisteren eerst aan de longe meer dan 10x rechts gegaloppeerd, tot dat het steeds beter ging en we bijna geen spanning meer hadden. Ik heb ook al in geen tijden met los gereden, enkel aan de longe. Dus hij maakte me op het eind gwn los en toen moest ik zelfs rechts gaan galopperen, dat vond ik wel ff spannend hoor. Maar het ging aan de longe al zo goed dat ik er wel op vertrouwde dat het goed kwam. Gelukkig was dat ook zo :D Nu van de week eerst een keertje zelf proberen en dan als het lukt volgend weekend voor de zekerheid nog een keertje les van hem. Wel echt super blij dat het ons weer gelukt is en ben toch wel enorm opgelucht :o

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 17:20

Fijn Lotte. :)

Hier verder met Idenn. Begin gemaakt met hangen.
Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:58

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb vandaag de moed bij elkaar geraapt en ben met enige tegenzin maar weer opgestapt. Tuurlijk voelde ze aan dat ik niet lekker in mijn vel zat dus ik heb maar niet te veel mn best gedaan om mooi te rijden. Gewoon wat rondgehobbeld en haar wel heerlijk kunnen knuffelen. Ik moest er toch niet aan denken om die te moeten missen he.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:58

Wat een mooie fotos Miesje & Mirjam <3

Wat fijn dat je geholpen bent met je spanning Lotte!

Staat hem goed hoor Mirjam! Hoe doet hij het?

Fijn Murosch :+:

Hier was vandaag het nichtje van mijn vriend mee. Poetsen, vlechten, tutten en knuffelen. Supercute hoe mega voorzichtig Nova deed. Ze stond lekker te slapen en liet alles lekker gebeuren haha. Ze kon er zelfs een stuk mee lopen en dan staat ze meteen stil als het meisje stilstond haha

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:30

Hele mooie foto Miesje!
Gefeliciteerd met Sterre Mirjam!
Wat goed lottekuh!
Aah Nova kan dus ook door voor kindertut pony!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:44

Idenn doet het ook goed. Hangen ging top.

Nova dus heel lief :D

Kenzo trainen we gewoon ook verder.
Afbeelding
Afbeelding

nouklime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 13:15

Mooie foto's van Sterre Mirjam! Idenn ziet er ook goed uit met zadel, al helemaal echt! Kenzo is echt braaf met een paraplu op zijn rug! Gaat iemand veel plezier van hebben.

Wat een fijn bericht lottekuh! babysteps! Maar een positieve ervaring is voor jullie beiden het belangrijkste!

@xSanne ik vind het altijd zo lief om te zien hoe voorzichtig paarden met kleine kinderen zijn! Over het algemeen dan haha zal er vast wel 1 tussen zitten die het niks boeit.