Hi Allemaal, dank voor jullie leuke reacties! Ik antwoord even van recent naar oud.
joey2010 schreef:Wat een genot om je filmpjes te zien.
Je ziet goed de dieren op je nachtcamera. Zo leuk .
En die rat

hoe hij met zijn pootje doet

hilarisch.
Ik moet wel n beetje lachen om die man. Hij dacht zeker dat Callas de waakhond is ..
Mm mm het brood zag er erg smakelijk uit. Wat was het andere eigenlijk?
Leken op gebakken appelschijfjes?
De stallen zien er echt super uit.. en geen regen meer in Poupette haar stalletje.

.
Gaat het goed verder met Erwin?
Hij heeft geen last meer ?
Laat de filmpjes maar komen hoor. Is elke keer genieten.
Hi Sandra, ja die rat maar hengelen. Het brood is maanzaadbrood en het andere zijn inderdaad appelschijfjes met kaneel en suiker gestoofd. Oeh veels te lekker. Lief dat je naar Erwin vraagt, hij is (letterlijk) weer helemaal op de been. Maar niet pijnvrij. Het is nu 6 weken geleden. Kun je nagaan hoe lang het duurt als je spier gescheurd is. Dus eigenlijk moet je voor alles een warming up doen maar ja, daar denk je niet aan.
Jet schreef:Mooi nachtbeeld ook trouwens, en snel geleverd en heelhuids aangekomen, het mag zeker wel in de Maque-Eden krant!
Die tweede die je op de nachtcamera ziet, is dat een das? Die vind ik zo machtig mooi! En fijn dat de drinkbakken goed werken en dat het bij Poupette niet meer inregent.
Kom maar door met meer van dit soort filmpjes!
Hoi Jet, ja iets dat hier in 1x goed gaat, mag inderdaad wel in de Maqu'Éden-krant, LOL. (bijv de andere 2 keukenkastjes werden gisteren op ons oude adres, waar niemand woont, afgeleverd
) Dus de camera zijn we erg blij mee. We hopen nog steeds een das te vangen op het beeld, want die moet hier wel wonen, maar je ziet op het eerste nachtbeeld een vos en het tweede nachtbeeld een hermelijn of marter, dat kunnen we niet goed zien, maar helaas (nog) geen das.
Muga schreef:Wat een geweldig filmpje! Echt mooi om al dat leven te zien! En die postbode is wel heel grappig!
Hi Muga, dank je, ja we zijn echt heel blij met al het leven om ons heen. We hopen ook nog reeën te krijgen in beeld. Die zien we overdag geregeld, maar de foto's ervan zijn altijd matig. Zodra je stil gaat staan om ze te fotograferen rennen ze weg en zie dan maar eens mooie foto's te maken. Van de week had ik wel foto's, maar feitelijk zie je alleen drie witte stipjes, van hun kontjes. Dan moet je echt heel erg ver op het filmpje inzoomen om überhaupt er een dier in te kunnen herkennen. En dat inzoomen lukt niet.
Steffi4 schreef:Hahaha die postbode (?) !

Hoi Steffi, ja humor die bezorger. Hahaha. Hij doet niets vermoedend zijn pakje in de brievenbus. Dan ziet hij uit zijn ooghoek iets bewegen als hij nog bij de brievenbus staat, dan kijkt hij al een beetje om, zo van, not funny. Dan loopt hij naar zijn auto en komt Callas aanlopen en dan stopt die man en denkt dan van, oh mon dieu (OMG) hoe kom ik het snelst in mijn auto langs dat enge ding. Hahaha, ik heb nog nooit iemand zo snel in zijn auto zien gaan. En dan zo sneu hoe Callas teleurgesteld haar hoofd afwendt. Ze houdt zo van een praatje en een knuffel. Ze wilde alleen maar vriendelijk zijn. Hij had koekjes bij zich kunnen hebben, ja toch? niet dan?
pien_2010 schreef:Leuk filmpje, finn dat alles het doet en mooie stallen!
Dank je Pien, het wordt steeds beter. We hadden het leuk bedacht met buitenboxen en een grote overhang tegen de regen, maar er niet over nagedacht dat áls de wind fout staat, zelden, maar toch, dat het dan kan inregenen bij Poupette. We vonden heel wat dubbel glas grote ruiten hier. Zonde om weg te doen, maar foeilelijk om te gebruiken. Maar voor dit doeleind was het supergeschikt. Zo hebben we 2 problemen tegelijk opgelost. De stallen zijn nu een heel eind klaar. Nu nog elektriciteit... Met een zaklamp in je mond een hooinet ophangen is ook niet ideaal. Al dat kwijl dat langs je kin loopt...
Maarrrr... nu hadden we drinkbakken en hoe reageerden de paardjes daar nu op? Want we hadden in het vorige huis wel automatische drinkbakken, maar zonder lepel en die zichzelf vulden. Dat maakt ook wel een sissend geluid, maar minder dan drinkbakken met een lepel die ze in moeten drukken. We hebben de camera daar opgehangen voor een nacht en straks een filmpje van hoe Callas en Poupette daarop reageren...