Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suleilitha schreef:Zammie en Cassidy, wat verstaan jullie dan onder een paardenmens??? (begin nieuwsgierig te worden)
runningkawa schreef:dus uit het verband trekken is goed in een discussie?
Of reageerde je niet op mijn berichtje?
Ik vindt het iig dan een hele discussie kapot maken
KiWiKo schreef:wat heeft dit met uit het verband trekken te maken???
Cassidy schreef:Je blijft maar doorhameren over die setjes enz. Dat heeft er verder helemaal niets mee te maken. Ook paardenmensen kunnen van setjes houden, maar een setje maakt je niet automatisch een paardenmens. Snappie? En dan zie ik toch echt niet hoe hier in dit topic mensen daarmee voor hun schenen getrapt worden? Als je begrijpend lezen kunt is dat in dit topic al vaker aangekaart. Looks zijn niet belangrijk voor de classificering "paardenmens". Wat je doet en hoe je je opstelt en vooral wat je voelt, een goede scheut paranormale capaciteiten (wat in mijn ogen anders is dan feeling, want dat is idd te leren) hoort daar ook bij en is daar essentieel voor. En dat kom je toch maar verdomd weinig tegen.
runningkawa schreef:ik zet net als de mensen boven me de vraagtekens over wat het te maken heeft met uit zijn verband trekken...
Jou stukje gaat over je mening geven, prima, alleen maar leuk
Ook, nee vooral, als er weerwoord komt.
Maar dat heeft dus niks te maken met mensen woorden in de mond leggen, zeggen dat dit en dat er staat terwijl het niet zo is...en gewone hele zinnen verdraaien... en het blijven zeveren over stetjes en sigaren...terijl er heel duidelijk miljoen keer staat geschreven dat dat niet de definitie is van mens met paard of paarden mens...
En ja dan vraag ik me af, kunnen sommige het niet begrijpen, of vinden ze het leuker wat te lopen etteren
KiWiKo schreef:Zammie............ wat is nou eigenlijk je probleem?
runningkawa schreef:zeg ik dat jij ettert dan?
en hoe vaak moet er staan dat het NIET om setjes gaat...staat zelfs al op de eerste bladzijde als ik me goed herriner....
Goed lezen lijkt ook wel een probleem soms
KiWiKo schreef:Barmat bedoeld niet wat voor een spullen je hebt, er zijn ook echt wel paardenmensen met complete anky setjes en alleen maar cavallo broeken........
Het gaat er niet om WAT je hebt en HOE je het dier verzorgd c/q huisvest maar HOE je met het dier omgaat...
Dus die stal is niet intressant, het land is niet intressant, de kleding en de setjes zijn niet intressant........ het enige dat intressant is is dat de paardenmens in een oogopslag ziet hoe de bui van het paard vandaag is, of het zich wel of niet lekker voelt en dat niet alleen bij het enigste eigenste paard maar ook bij dat paard waar diegene toevallig langsloopt
een paardenmens doet instinctief het goede
Zammie schreef:runningkawa schreef:zeg ik dat jij ettert dan?
en hoe vaak moet er staan dat het NIET om setjes gaat...staat zelfs al op de eerste bladzijde als ik me goed herriner....
Goed lezen lijkt ook wel een probleem soms
Tja, er zijn op dit moment weinig anderen die aan het posten zijn in dit topic en ik had echt het idee dat je op mij doelde met etteren... Is niet zo? dan hierbij mijn excuses...
Charlotte_F schreef:Ik vind dat er dus ook mensen met paarden zijn, die paardenmensen worden.
runningkawa schreef:KiWiKo schreef:Barmat bedoeld niet wat voor een spullen je hebt, er zijn ook echt wel paardenmensen met complete anky setjes en alleen maar cavallo broeken........
Het gaat er niet om WAT je hebt en HOE je het dier verzorgd c/q huisvest maar HOE je met het dier omgaat...
Dus die stal is niet intressant, het land is niet intressant, de kleding en de setjes zijn niet intressant........ het enige dat intressant is is dat de paardenmens in een oogopslag ziet hoe de bui van het paard vandaag is, of het zich wel of niet lekker voelt en dat niet alleen bij het enigste eigenste paard maar ook bij dat paard waar diegene toevallig langsloopt
een paardenmens doet instinctief het goede
voor de duidelijkheid, pagina 2