Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephanie100 schreef:De NH-ers zijn weer opgestaan. Ik lees in al die topics continu de reacties van dezelfde mensen.
De foto's geven mij ook geen fijn beeld maar er zit vast een verhaal achter of een reden.
Ik ben verder echt neit tegen LDR of rollkur ik denk alleen niet dat het iets is wat je zelf thuis moet gaan proberen
daniella74 schreef:Misschien domme vraag maar wat is een NH-er?
Elzepelze schreef:daniella74 schreef:Misschien domme vraag maar wat is een NH-er?
NH = Natural Horsemanship
aisie schreef:Ik hoop wel dat er iets tegen deze trainingsmethodes gedaan worden.
Mensen zoals Anky en Cobi zijn toch een voorbeeld voor jeugdige ruitertjes en die gaan dat na doen. Die denken dat het normaal is om op zo'n manier je paard te houden en te trainen want ja, Anky doet het immers ook.
Stephanie100 schreef:De NH-ers zijn weer opgestaan. Ik lees in al die topics continu de reacties van dezelfde mensen.
De foto's geven mij ook geen fijn beeld maar er zit vast een verhaal achter of een reden.
Ik ben verder echt neit tegen LDR of rollkur ik denk alleen niet dat het iets is wat je zelf thuis moet gaan proberen
detour schreef:Laten we een beetje zuinig zijn met onze dieren. Toch?...
dennisbj schreef:De vraag is wat de KNHS hier mee gaat doen....
Nou niks denk ik, zoals vaak het geval is bij de KNHS
Noukie schreef:de KNHS doet vast niets. Eerder liet iemand zich op bokt uit over door henzelf uitgevoerde wanpraktijken die lijnrecht ingingen tegen de regels van de KNHS (hoe meet je je E pony in, hoe laat je een 5 jarige toch al Z lopen enz enz enz)
Link van dit topic is naar de KNHS gegaan, maar waarom zouden zij er wat aan doen, als de mensen die achter die praktijken zitten, ook mede achter de gouden EK medaille springen zitten?
en zo is dat met Anky ook.. zolang zij dik goud wint, zal de KNHS niets doen.. Want goud nog altijd belangrijker dan paardenwelzijn.