Huertecilla schreef:ulleke schreef:hey iedereen.. ik heb spijtig genoeg hetzelfde meegemaakt op een ranch i kreta.. ik weet hoe erg het kan zijn en wens jullie dan ook veel sterkte.. ik ben bezig het hele topic door te lezen maar ik ben er nog niet helemaal.. denken jullie dat er iets aan te doen is verder? zo ja laat het mij weten: misschien dat ik het kan doortrekken naar de ranch in kreta!
Hmmmmm.
Los van of de personen op dit topic wel/niet terecht een punt hebben is er een andere rode draad in dit topic: de verwachtingen.
Ik lees hier een aantal begrippen die níets met elkaar te maken hebben en de verwachtingen wel beïnvloeden: 'droomvakantie', 'vakantiewerk' en 'stage'.
Een vakantie is NIET hetzelfde als een stage is NIET hetzelfde als vakantiewerk.
Het laatste is niet meer of minder dan werken tijdens een vakantie. Heeft dus niets met vakantievieren te maken![]()
Zoek het woord stage bv. eens op in het woordenboek. Ook dit is géén 'vakantie'.
In het algemeen gesteld is het niet slim om een vakantie te willen betalen met het ter plaatste werken:
- woon en verblijfskosten in vakantie-oorden zijn in de regel niet laag
- arbeidsloon voor on- of laag geschoold werk is dat vaak wel
Nogmaals; geen inhoudelijk oordeel over de meisjes die hier hun nood geklaagd hebben noch over het betreffende adres, wél een vingerwijzing aan ÁLLE MEISJES die een dergelijk idee hebben.
Met deze post wek je de indruk dat het allemaal best wel meevalt, dat de MEISJES en dat vind ik al denigrerend op zich niet de juiste werkelijkheid kennen van de genoemde begrippen. Dit is nu juist waar die Patrick steeds op doelt. Juist jouw insteek is weer koren op hun molen. Als je er dan buiten wilt blijven HC, vind ik dat dit soort teksten die je nu ineens toe gaat voegen niet op zijn plaats zijn. Wens je te ontkrachten, doe het dan per PB naar de betrokkenen toe. Maar goed het is openbaar, alles mag geschreven worden. En HC jij mag mijn post opvatten zoals jij dat wilt, pittige aanvallen ben jij in jouw schrijfstijl ook niet vies van.

Ik ben klaar hiermee, GRAAG weer ontopic en als je me verder wilt zieken en dit geheel helemaal op wilt blazen, dump maar in mijn PB!
Kunnen we nou weer on-topic gezellig verder?