Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

* astridastrid schreef:Hier nogmaals mijn Navy/ Dutch sponsordekje:
http://groups.msn.com/_Secure/0VQCTAkka ... 8104939285
*Voelt zich helemaal gelukkig met al die mooie kleurtjes*
Wat zijn ze mooi!
nog meer verkrijgbaar?
! KuCuNiO schreef:hihihi...
Lang geleden I bougcht Internet trought roze verbanden... in foto lijk lovely,but... in punt van feit het, zeer REFLECTIWE ROZE (! zeer was) dit "beste" winkelend trougch Internet... is
astridastrid schreef:Ok, dit is wat ik weet van de nieuwe kleuren:
HH Anky TRS Pad:
- Raspberry
- Graphite
- Offwhite
. Had laatst in 1 week 2 setjes (compleet met halster) en 2 dekjes gekocht
.
. Dus ik deze set staat bovenaan me kerst verlanglijstje
Tenzij de Sint nog aan me denkt, maar ik denk dat ie me een beetje te oud vind
roosbananas schreef:KuCuNiO schreef:hihihi...
Lang geleden I bougcht Internet trought roze verbanden... in foto lijk lovely,but... in punt van feit het, zeer REFLECTIWE ROZE (! zeer was) dit "beste" winkelend trougch Internet... is
Zozo , ben jij een Belg/nederlander dat nu in Amerika ofzo woont
of een Amerikaan dat in België/Nederland woont ?

astridastrid schreef:Wow, ik heb een supergaaf sponsordekje gekregen! Echt helemaal SUPER! Het is een Anky-dekje, maar dan met rugvorm en lusjes voor je singel en voor aan de D-ringen (zoals Stübben) in de kleur RASPBERRY. De foto's zijn met een telefoon gemaakt, dus niet erg duidelijk:
De strijklappen passen er eigenlijk niet bij, ik wil ook echt de bijpassende HH peesbeschermers in Rose/ Raspberry, maar die zijn nog niet binnen in COB maat, dus nog even wachten!
Ga er zo gelijk mee rijden![]()
![]()
.

Nadinetjuhh schreef:die framboos he kan je die ook via i-net bestellen? en zitten er ook bij passende bandages bij??
, maar heb er geen bijpassende bandages bij gevonden .. 

Nikkii_Lisa schreef:Ik heb een voorbeeld gezien van de HH, maar dan halsters zomerkleuren!
Ik vind dat felle oranje echt heel gaaf! Die komt ook in mijn kast terecht ben ik bang
Dit topic is echt slecht voor mijn portemonnee

)