Urose schreef:afgelopen nacht zijn er in Lievelde 6 zaldes gestolen uit een zadelkamer..
slot is opengebroken !
Dat was dus bij ons. Wij hebben gewoon een huisslot erop. Dus opzich best wel ''makkelijk'' om los te breken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urose schreef:afgelopen nacht zijn er in Lievelde 6 zaldes gestolen uit een zadelkamer..
slot is opengebroken !
hicky schreef:pff het houd niet op he...ik heb zelf niks met zadels te doen (tuigen) (dravers) maar ik zou gewoon altijd mijn zadel mee naar huis nemen, maar voor mensen op de fiets is dat ook weer geen optie.
Je moet toch wat... Margreet schreef:In breukelen is een 73 jarige man opgepakt ivm zadeldiefstallen.
waar dat dan over gaat....zo oud als metuzalem dus alles kan mee naar buitenland....denk dat als het in Nederland bleeft je er van al deze zadels op bokt hier alleen al genoemd toch wel een paar zou terug vinden???!. Bij ons is ooit zelfs toen ik op les was met de 1 paards, een 2 paards trailer gejat. Nooit iets van terug gezien hoor en toen ook al zadels en nu hebben ze bij ons gelukkig niets weggenomen. Je zou er aan faiiliet gaan. Er staan hier wel wat mensen bekend al jatmozen maar ik geloof nooit dat die heel Zeeland/Nederland afgaan. Denk dat dit gewoon naar het buitenland gaat...En die vent dan van 73???
spoort niet hoor!
maar wel triest voor iedereen waar iets is gestolen
Ik wil nu eigenlijk mijn zadels niet meer daar laten liggen maar het gaat gewoon niet anders omdat je zon ding niet mee krijgt op de fiets! Weet niemand of er een gestolen prestige springzadel een jaar geleden verkocht is en waarheen?? Het was een zwarte met zon witte rand bij de lepel en was nog zowat nieuw. Volgens mij was het type een professional elastic maar dat weet ik niet meer zeker...