sat zou ik echt niet durven!!!zeg beterschap en ik hoop dat je paarden snel weer worden terug gevonden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eponastable schreef:Verdwenen pony : Ricardo
Verdwenen uit de weide in de nacht van vrijdag / zaterdag 27/28.2.2009 in Affligem.
Hengstje – Bruin(ros) met witte vlekken
http://www.paardenspeurder.be/afbeeldin ... icardo.jpg
Niet gechipt
Weidepoort was gewoon gesloten, nergens sporen van uitbraak, zoektochten in de omgeving hebben niets opgebracht.
Ricardo is teruggevonden bij een handelaar in hetzelfde dorp, bij een politiebezoek, naar aanleiding van een artikel in de krant.
Volgens de handelaar was de pony op 28.02.2009 bij hem komen aanlopen, waarom er geen melding gemaakt is door de handelaar bij de Politie van gevonden pony, dat mag joost weten.
Zijn amazone is heel verdrietig om het verlies van haar beste vriend, help mee de paarden terug te brengen bij zijn eigenaars. Zend onze site aan Uw vrienden, paardenmensen, dierenartsen, politie, maak ons bekend, de paarden zullen er gelukkig om zijn.
Meer info -> Adri
miekemuys schreef:gestolen in het dorpje Chanxehe, gemeente Sprimont, Esneux is de dichtstbijzijnde grotere gemeente.
Ze zijn uit een stal gestolen, er zijn verdachten, en het kan zijn dat ze naar het buitenland zijn.
Er zijn verschillende eigenaars er zijn 5 showjumpers gestolen en twee jonge paarden.
Er zijn hier personen die zijn geweest om de paarden uit te proberen, om te kopen
Precies 4 paarden die zijn gestolen.
de vos heeft een special ijzer voor een driekwart ijzer, ik zal zien of mijn man nog de oude heeft kan ik een foto van maken ben alleen geen ster om het op de computer te krijgen Ik ga misschien ook alle smeden berichten als ze op dat ijzer vallen weten ze dat ie gestolen is en ze moesten net beslagen worden.
merci beaucoup de tout ce que tu fais. je t envoie a la suite la copie des papiers de mouche, liago et athlete quant a polo, il n avait pas encore ses papiers mais il a une puce et caretane, je n aurrai copie de ses papiers et de sa puce que lundi car la proprietaire doit mes les amener
N DE PUCES : MOUCHE 056098100266930
POLO 972000000867691
ATHLETE 972000000867929
LIAGO 972000000874378
JE T ENVOI CI APRES LES COPIES DES PAPIERS COMME CA TU AS LA DESCRI¨PTION COMPLETE ENCORE MERCIE
Citaat:laat maar weten aan de Belgen onder ons
jodi schreef: