Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef:Evelien, koolzaad ziet er iets grover uit, werkt precies het zelfde alleen werkt dit (in onze ogen) beter!
Dees schreef:Je hebt vlas En dan heb je vlas.
Je probleem was met vlas van lavor ook over gegaan... ik durf te wedden dat het wint van welk gehakseld koolzaadstro dan ook
En nee, ik heb geen aandelen Lavor, helaas...
Dees schreef:Je hebt vlas En dan heb je vlas.
Je probleem was met vlas van lavor ook over gegaan... ik durf te wedden dat het wint van welk gehakseld koolzaadstro dan ook
En nee, ik heb geen aandelen Lavor, helaas...
Unartica schreef:Hallo allemaal,
Bij ons in Breda op stal wordt erover nagedacht om de paarden op vlas te zetten. Mijn paard heeft altijd op stro gestaan, is dus niets anders gewend. Nu is het zo dat hij vorig jaar 3x een slokdarmverstopping heeft gehad. Een keer moest hij ervoor in de kliniek worden opgenomen en was zelfs zijn slokdarm tijdelijk verlamd. Ze hadden hem daar op zaagsel gezet maar dit eet hij! Hij moest er dus met een emmer om zijn neus staan. Sto mag hij natuurlijk wel eten en daar heeft hij kwa slokdarmproblemen helemaal geen moeite mee. Hij eet zijn stal ook absoluut niet leeg. Nu hij straks misschien op vlas gaat staan ben ik bang dat hij dit toch gaat eten, aangezien hij ook zaagsel echt eet. Ook weet ik niet in hoeverre vlas een probleem vormt met zijn slokdarm wanneer hij dit toch eet. Heeft er iemand ervaring met slokdarmverstoppingen en vlasstro? Ik ben er namelijk nog niet helemaal gerust op. Alvast bedankt!
amanda2 schreef:misschien blonde vraag,
maar is vlas hetzelfde als hemparade?
xDAANTJEE schreef:Mijn paard eet het vlas op en maakt er een ongelovelijke zooi van hij loopt steeds maar rondjes en graaft kuilen in de matten die eronder liggen zijn helemaal versleten terwijl hij pas een maand in deze stal staat, ik moet elke 2 dagen al het vlas eruit halen omdat hij het zo vies maakt het is altijd helemaal nat enzo,
phannie schreef:xDAANTJEE schreef:Mijn paard eet het vlas op en maakt er een ongelovelijke zooi van hij loopt steeds maar rondjes en graaft kuilen in de matten die eronder liggen zijn helemaal versleten terwijl hij pas een maand in deze stal staat, ik moet elke 2 dagen al het vlas eruit halen omdat hij het zo vies maakt het is altijd helemaal nat enzo,
dure toestand voor je zo.