Lyrik dood, mijn grootste nachtmerrie !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelloggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:12

Jeetje wat erg... Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Ik vind dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Lyrik heeft nu geen pijn meer, het is voor hem beter zo. Ontzettend veel sterkte meis!

Maenca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:40

Ook bij mij stromen de tranen over mn wangen, ben helemaal van slag.......vreselijk wat jij door hebt moeten maken. Je hebt een goeie verstandige beslissing gemaakt meid! Ik wens je ook heel erg veel sterkte toe!

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:23

Wat een vreslijk verhaal, ik heb echt tranen in mijn ogen. Sterkte!

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 15:48

ik vind het echt verschrikkelijk dat je op deze manier je pony hebt moeten laten gaan ! dit is echt te erg voor woorden !
de tranen rollen hier over mijn gezicht !

heel veel sterkte ermee hoor !!!!!

Pytrix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:04

ik vind het echt heel erg voor je mijn tranem rollen ook over mij gezich t Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Pytrix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:05

onwijs veel sterkte

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 17:36

Poltje schreef:
Mijn lieve oude merrie is afgelopen maandag ingeslapen. (gebroken heup)

Ze is weg maar dichterbij dan ooit. Ik hoop dat jij dit ook voelt.

sterkte met je inmense verlies.

owww verschrikkelijk!!Net zoiets als ik inderdaad,juist door zo'n toppic als mijn toppic hoor je veel meer verhalen van mensen die hetzelfde meemaken en dan is aan de ene kant vreselijk maar aan de andere kant ook geruststellend dat er toch echt bokkers zijn die het zelfde meemaken of meegemaakt hebben als ik ....

Nu het al weer 8 weken geleden en het verdriet is onderand wel wat minder hoewel ik nog heel vaak even moet slikken als ik zijn staartje zie en net als vorige week zijn spulletjes heb opgehaald,is het gemis weldegelijk aangebroken en er gaat ook geen dag vooorbij dat ik niet aan hem denk.j
Nu ik lana rij heb ik wel veel afleiding en wonderbaarlijk genoeg moet ik minder aan het denken dan dat ik had gedacht van tevoren...,vind ik eigenlijk wel fijn dat ik er niet de hele tijd mee geconfronteerd word.
Lana haar kast staat wel naar mijn kast dus op zulke momenten klopt me hartje dan wel een paar ritmes harder maar zijn stalletje is gelukkig niet zo'n stalletje waar je zo langs loopt dus daar word ik niet zo mee geconfrondteerd gelukkkig,want dat is nog wel slikken als ik dat zie...

Heeeeel erg bedankt alle lieve bokkers dat jullie nog steeds reageren op mijn toppic,elke keer als ik dit weer lees heb ik er nog steun aan,dank jullie wel!!!

dikke knuffel van mij en lyrtje natuurlijk oook altijd nog!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:54

Zit hier echt met tranen in mijn ogen.
Jou verhaal Verdrietig
Ik wens je echt zoveel sterkte!
Verschrikkelijk

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:52

Fijn dat het zo goed gaat met Lana!!! OK dan!
Ik weet nog hoe blij ik was met Jo toen Seab net dood was.
Ben blij dat je weer wat vaker op stal bent, gezelli Haha!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 22:09

haha jah hoewel ik je niet echt heel veel zie ben ik ook blij toch weer bij mijn vertouwde stalgenootjes te zijn ,hoewel ik toch nog wel het idee heb dat ik voor spek en bonen mee tel af en toe...

Ik ben heel erg blij met lana,ik kan weer lekker me ei kwijt!!!

een heel dikke knuffel van mij!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 12:37

_Michelle_ schreef:
Lieve stalgenoten heb je denies Lachen Heel leuk cadeau en hele mooie herinnering!
Leuk ook dat je nu lekker met Lana aan de slag kan, hopelijk kom je er nu ook achter of je weer een nieuw paard wil of niet. Geniet van Lana zou ik zeggen OK dan!

Jah ik heb zeker lieve stalgenootjes,die foto is zeker een mooie herinnering naar lyrtje en mijn stalgnoten!
Lana is ook echt een toppertje en die geeft mij gelukkig genoeg afleiding!

dank jullie wel nogmaals!

MiranxSuraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:13

Huilen Traantjes in me ogen heb ik Huilen
Verdrietig Sterkte

truusbertha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:49

Hoi Denise!
Hoe gaat het nu met je? Ik kan het gewoon niet laten om je verhaal te lezen elke keer dat ik op Bokt ben..... Heb je al een keer verteld over het verzorgpaardje dat ik had en dat ik 8 jaar niet meer heb willen rijden.
Nu ben ik weer begonnen (VvdD paard gevonden) en dat is toch ook fijn.

Kan je je al een beetje op je (huis)werk concentreren? Ik hoop echt voor je dat iedereen je tijd gunt en het niet gek vindt dat je na een aantal maanden (of jaren) nog niet over je verlies heen bent....
Blijf bokken! Je verhaal is heel verdrietig, maar het maakt me zo bewust van de dingen waar ik dankbaar voor ben. Super dat je alles zo hebt kunnen delen met ons!
Nogmaals veel sterkte en heel veel plezier met Lana!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 21:53

Vandaag heeft kim van kimmes op bokt koliek gehad....
Alles kwam weer boven..

Ze had gewoon nog gereden en met het uitstappen begon ze te opeens te flamen en dat is een teken voor kim dat ze pijn heeft.
dus monique eraf en toen ging ze naar haar buik kijken.
Toen had mo haar in der stal gezet en toen ging ze meteen liggen.
DA gebeld en geweest en zei dat we het nog maar even moesten aankijken.Toen na een tijd ging ze liggen en ze heeft denk ik wel een uur gelegen ofzo toen liet ze 1 harde scheet en toen ging ze staan en liep naar haar voerbak toe.Waarschijnlijk is het 'gelukkig' godzijdank gaskoliek geweest...

Door dit alles weer kwam alles weer boven,ook omdat het vandaag precies 2 maanden geleden is...
Ik zit nu alweer de hele avond te huilen omdat ik hem zoo mis...
Ik zit hier de hele tijd met zjin zijn voorplukkie in me hand die ondertussen helemaal nat is van het huilen...

Ik mis hem zooooo!!!!!HOU VAN JE MAATJE!!!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:19

Damn heb je verhaal gelezen en zit hier echt met de tranen in mijn ogen, heeeeeeeeeeeeeeel erg veel sterkte met dit grote verlies, maar je hebt de beste keuze gemaakt hoe moeilijk het ook is, je maatje in leven houden met super veel pijn is oneerlijk tegenover hem, je hebt het goed gedaan meid, veel sterkte.

Kusss en dikke knuffel van mij

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:35

Het gaat gelukkig weer goed met Kim,maar alles kwam weer boven.
En aangezien Kim 4 jaar geleden ook geopereerd is,was ik bang dat het nu ook weer moest.
Gelukkig viel het mee,maar jee Denies,wat was het weer moeilijk.
Ik zag Lyr weer voor me op die operatietafel en het afscheid,toen we naar huis gingen Huilen
Dikke knuf van mij en Kim Ach gut

Koetje4Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:38

Lieve Denise,
ook ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen.
Wat kun jij je goed verwoorden!!!!
Ik denk dat Lyrik heel blij is geweest dat je die laatste uurtjes bij hem geweest bent en dat je zo'n flinke beslissing hebt genomen.
Er zijn nog heel veel mensen die hun dieren bij zich willen houden voor zichzelf maar niet inzien wat beter voor het dier is.

Heel veel sterkte,liefs 10eke.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:00

Hee meis, koppie op he. Ach gut
Ik begrijp heel goed dat het gisteren weer heel moeilijk voor je was, ook ik moest gelijk weer aan die dag denken dat ik Lyrtje zo in de wei aantrof.
Ik weet het, elke keer gebeurd er iets waardoor je weer heel sterk aan je verlies moet denken. Ik heb dat nog steeds met Seab, al is dat alweer 4 jaar geleden. Scheve mond

Heel veel sterkte je weet ons te vinden he?
Dikke knuf Deb Knipoog

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:33

hey denise
Alsnog heel ergveel sterkte gewenst (voor de 2e keer)
Ik hoop dat je veel plezier met Lana hebt Lachen

en ik hoop echt dat je er snel weer bovenop bent en niet in de problemen komt het je werk of huiswerk

heeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte!!!!!!!!!!
doegz doegz Lachen
Jolanda

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 00:51

mijn stranen blijven over mijn wangen heen rollen en je hebt al zo'n mooi verhaal van gemaakt echt prachtig.
en dat je zo'n band hebt met je paardje dat snap je gewoon nie hoe dat kan tenzij je het zelf mee maakt.
mijn zus heeft jaren terug ook een schat van een pony gehad totdat ze hem op een dag plat in een weiland vond en niet meer kon staan.
dat we gelijk de dierenarts hebben gebeld en we konden haar niet meer redden
dan weet je niet wat er door je heen gaat
en sinds dien durft ze haar eigen niet meer aan een pony te hechten omdat ze bang is dat ze haar pony's weer verliest omdat ze het al 3 keer heeft meegemaakt

veel sterkte

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:34

wat vreselijk voor je!!
zoiets zou geen mens en dier mee mogen maken!!

ik zit echt te huilen!
super veel sterkte!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 12:12

*dikke tranen rollen over mijn wangen*
Geen woorden te vinden voor de pijn die jullie nu hebben.
Heel veel sterkte, en onthoudt dat je de juiste beslissing hebt genomen. Je hebt hem een lange lijdensweg bespaart....

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 20:41

Heb je verhaal al een aantal keer gelezen
Maar iedere keer niet verder gekund

Ik weet wat je voelt en wat er door je heen gaat
De pony waar ik op heb leren rijden en jaren als mijn eigen heb gezien is nu 2 jaar dood of mischien wel 3
Het blijft altijd een gemis en nu naar al die jaren denk ik nog steeds van had het niet anders gekund

Dit heeft er mee te maken dat Robbie is aangereden door een vrachtwagen en beide voorbenen gebroken had
Toen heb ik meteen gezegt inslapen maar nu denk ik nog wel eens van wat als ik wel had laten opereren

Maar hij heeft rust net als Lyr
Vergeet nooit dat hij pas vergeten is als je niet meer aan hem denkt

rakkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 20:46

trannen komen gewoon nog steeds naar boven. vindt zo sterk van je. veel plezier met het andere paardje.

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 14:12

aaah heel erg lief van alle lieve berichtjes!!IK heb het de dagen erna ook nog moeilijk gehad,na kim...Ik heb veel gehuild en gewoon niet meer kunnen stopppen!Het voelde alsof ik verkreukeld was van binnen..

Nu heb ik gelukkig weer een beetje rust gevonden en hoop dat de volgende domper ff wegblijft..Het zijn echt periodes dat ik zoveel verdriet heb dat het letterlijk pijn doet in mijn hartje...

Ik mis hem elke dag nog mega erg!!!! blijf van je houden lyr!!!

Dikke knufffel voor alle lieve bokkers!!