Poltje schreef:Mijn lieve oude merrie is afgelopen maandag ingeslapen. (gebroken heup)
Ze is weg maar dichterbij dan ooit. Ik hoop dat jij dit ook voelt.
sterkte met je inmense verlies.
owww verschrikkelijk!!Net zoiets als ik inderdaad,juist door zo'n toppic als mijn toppic hoor je veel meer verhalen van mensen die hetzelfde meemaken en dan is aan de ene kant vreselijk maar aan de andere kant ook geruststellend dat er toch echt bokkers zijn die het zelfde meemaken of meegemaakt hebben als ik ....
Nu het al weer 8 weken geleden en het verdriet is onderand wel wat minder hoewel ik nog heel vaak even moet slikken als ik zijn staartje zie en net als vorige week zijn spulletjes heb opgehaald,is het gemis weldegelijk aangebroken en er gaat ook geen dag vooorbij dat ik niet aan hem denk.j
Nu ik lana rij heb ik wel veel afleiding en wonderbaarlijk genoeg moet ik minder aan het denken dan dat ik had gedacht van tevoren...,vind ik eigenlijk wel fijn dat ik er niet de hele tijd mee geconfronteerd word.
Lana haar kast staat wel naar mijn kast dus op zulke momenten klopt me hartje dan wel een paar ritmes harder maar zijn stalletje is gelukkig niet zo'n stalletje waar je zo langs loopt dus daar word ik niet zo mee geconfrondteerd gelukkkig,want dat is nog wel slikken als ik dat zie...
Heeeeel erg bedankt alle lieve bokkers dat jullie nog steeds reageren op mijn toppic,elke keer als ik dit weer lees heb ik er nog steun aan,dank jullie wel!!!
dikke knuffel van mij en lyrtje natuurlijk oook altijd nog!