_San87_ schreef:
Oef. Het filmpje is echt niet mals. Zelfs een leek kan zien dat dit van geen kant klopt. Arm paard. Veel meer kan ik er niet op zeggen, het is gewoon simpelweg enorm fout.
Maarre, die sponsor die dit filmde en via advocaat naar de FEI stuurde er zo mee zat maar niet eerder durfde te melden. Waarom hoor je die de eerste helft zo grinniken? Klinkt ook niet als een nerveuze lach uit ongemak... Ik kan niet verstaan wat ze de tweede helft zegt, wellicht wordt het daar duidelijker wat haar gedachte is. Maar met dat gelach krijg ik niet het idee dat het haar om het paardenwelzijn ging, en eerder een persoonlijke vete of een manier om haar voor de OS uit te schakkelen.
Begrijp me niet verkeerd. Zeer goed dat dit naar buiten is gekomen en dat ze geschorst is! Maar ik heb het idee dat die sponsor ook niet zo'n engeltje is in dit verhaal. Dan nog beter dat het zo uitkomt dan helemaal niet, maar ik geloof haar verhaal over hoe ze eerst niet durfde maar nu voor de OS het niet aan kon zien ook niet helemaal als ik dit bekijk/hierna luister.
BeFunny schreef:Dat jonge meisje lijkt te huilen. Eerste keer onverstaanbaar, tweede keer zegt ze duidelijk don't wanna hurt him. Dus die heeft zich uitgesproken maar die trut blijft meppen. En dat had een mooi moment geweest voor de genen die filmt of wie je wat hoort zeggen om naar voren te stappen en te zeggen tot zover en niet verder. Het meisje is duidelijk niet op haar gemak hiermee. Die weet dus al beter dan die Dujardin. Misschien heeft dit meisje zelfs onlangs de beelden weer voor ogen gekregen en besloten dat dit aan anderen te laten zien. Ze lijkt nog heel jong op het filmpje. Ik kijk soms filmpjes van vroeger terug om soms wat van op te steken. Dat hoeft niet te zijn gebeurd hè maar ik kan me zo indenken dat zo'n filmpje zo wel kan gaan rollen.
Dat is volgens mij de enige die er op dat moment
echt wat van vond daar. Arm kind, sta je daar iemand te smeken om je paard niet in elkaar te slaan terwijl de rest van de wereld roept hoe goed ze is. Knap dat ze er wat van probeert te zeggen, jammer dat er niks mee gedaan wordt. En best kans dat zij de beelden niet had, en een hij zegt/zij zegt win je nooit in zo'n geval, dus kun je ook nog eens niks.