Ja melzazu, dat geldt ook voor mij. Ik hoop ook op een schattig veulentje , dus ook: team veulen hier !
Zo weer een update van de teams, wat tof dat zoveel mensen meelezen, meeleven en mee hopen! Team hooi:CharazLiesKnolselderSenna21PoekkieMondyRivendellPrettyBiebz JuvalTootje71Team veulen:Tiwi1969Jeetje77Monique1963KoperKookaburraCelebiCayennePunzImaudyDalenaNicje87GerlindieAnnet73HettieheksPonytante RanjaRietje SanetNicky1963AchteromGigixponysDayDream21Art_Ificious Lisa_22Danielleeee_Shirley Thequeensmum MendiDaisweesCariena1 OmanyManja39Melzazu 01SanNick_en_ikDemiSisaMabuPetsYvonneVStormSpeirsTeam twijfel, en daar kan ik niet goed tegen:Eervolle vermelding voor Swift!
Hier ook een stille meelezer die voor team veulen is.Ik denk gezien de gedragsverandering dat het een hengstje is.
Ineens 4 pagina's verder... ik dacht, er is een veulentje!! Maar nee, er wordt gestemd haha Stille meelezer maar ik ben team hooi, hoewel ik twijfel. Succes hoor!
Vetra schreef:Ineens 4 pagina's verder... ik dacht, er is een veulentje!! Maar nee, er wordt gestemd haha Stille meelezer maar ik ben team hooi, hoewel ik twijfel. Succes hoor!Haha precies die dacht ik ook! Maar dan ben ik team veulen