Dus dan vind ik het wel prettig als ze niet te veel kwijt is aan warm blijven. Nu met de echte kou hebben ook de langharige pony's wat om, om de spieren/rug een beetje te ontlasten.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rose_Sonny schreef:Replay vindt het vooral stom dat het koud en vooral nat is, want daar heeft hij een hekel aan.
Verder is hij wel wat speels, maar dat is hij eigenlijk altijd.
[ [url=m/ecjvRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sherivey schreef:JoellaLoves, mooie show geeft ie
Ik merk wel aan de paarden dat ze frisser zijn. Maar kan het Sheri niet helemaal kwalijk nemen.
Rose-Sonny, wat ligt er bij jullie veel sneeuw!
Ik heb Sheri vandaag op de paddock gezet, na 2 weken boxrust. Wel op een wat kleinere, zodat ie niet helemaal feest kon houden. Maar uiteraard ging ie wel uit zn plaat.
DA zei dat ie dat niet mocht doen omdat het de wondgenezing kan vertragen (zit nog in het verband). Maarja, ik zie gewoon hoe ongelukkig ie is in die box.
Er is verder ook niks aan pezen oid kapot, echt alleen huid. Dus hoop maar dat wat buitenspelen hem mentaal goed doet.
Op zn box staat ie ook echt te springen en steigeren af en toe
Art_Ificious schreef:Baron gedraagt zich niet anders. Waar de 22 jarige de wei in galoppeert zodra ik het stuk gras even open zet, komt Baron op z'n dooie gemakje aanstappen. En dan sta ik te filmen hopend op een leuk renpartijtje... Nope niks nadaecht een luierik. Hopelijk is hij onder het zadel later niet zo lui
Zo stonden ze gisterochtend
Hoezo zouden wij in de sneeuw komen
[ [url=m/E0Hkyk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmorgen stonden ze ook beide in de stal en kwamen er niet uit. Nja dan niet he. Heb hooibak gevuld, dus ze kunnen gewoon eten als ze willen.