Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AvHdG schreef:Lijkt wel een sekte ofzo.. wat vaag zeg haha
Fly_high schreef:Wat een hoop zweverige onzin dit![]()
Klinkt in mijn oren als oplichting overigens, doet me (ook qua taalgebruik) denken aan MLM en dergelijke verkoopmethoden, je moet weliswaar de rest van je leven belachelijk veel geld betalen voor "bijscholing" om in de buurt van het paard te mogen komen maar he, het paard zelf is gratis![]()
![]()
Evamarie schreef:Als je van iemand zonder aantekeningen erbij de uitslag van een onderzoek van diens paard gekregen heb, mag ik dat hier delen? Uiteraard zonder namen erbij alleen het medische stuk. Er staan moeilijk te lezen woorden tussen. Dacht misschien leuk te ontcijferen en ook wel leerzaam? Is van een RK onderzoek geweest. Er valt niet te achterhalen over welk paard het gaat en dat maakt ook niet uit.
Ben benieuwt wat een ieder hier uit haald en zou voor aankoop ook wel interessant voor sommige onder ons kunnen zijn te weten wat zoiets nou betekend.
Edit: tevens (voor de nog zoekers) staat er een brave alrounder op MP met mooie aparte bles. Voor een ongeloofwaardig lage prijs, via een handelstal eerder genoemd hier.
office schreef:Een paard verkopen inclusief 20 gratis lessen is op zich wel een dier vriendelijk idee .Ook wel een veilige gedachte voor een kers verse paarden bezitter.
Evamarie schreef:Als je van iemand zonder aantekeningen erbij de uitslag van een onderzoek van diens paard gekregen heb, mag ik dat hier delen? Uiteraard zonder namen erbij alleen het medische stuk. Er staan moeilijk te lezen woorden tussen. Dacht misschien leuk te ontcijferen en ook wel leerzaam? Is van een RK onderzoek geweest. Er valt niet te achterhalen over welk paard het gaat en dat maakt ook niet uit.
Ben benieuwt wat een ieder hier uit haald en zou voor aankoop ook wel interessant voor sommige onder ons kunnen zijn te weten wat zoiets nou betekend.
oji schreef:Evamarie schreef:Als je van iemand zonder aantekeningen erbij de uitslag van een onderzoek van diens paard gekregen heb, mag ik dat hier delen? Uiteraard zonder namen erbij alleen het medische stuk. Er staan moeilijk te lezen woorden tussen. Dacht misschien leuk te ontcijferen en ook wel leerzaam? Is van een RK onderzoek geweest. Er valt niet te achterhalen over welk paard het gaat en dat maakt ook niet uit.
Als dit (keurings)foto's van je nieuwe aanwinst zijn en je twijfelt over de gezondheid, kun je ze hier plaatsen. Als dit niet jouw nieuwe paard betreft, heeft het niets in dit topic te zoeken.
Hoe gaat het met de nieuwe aanwinst? Is het inderdaad die 3 jarige en is ze al onder het zadel? Ik zie nl dat je op de boktmarkt ook een leasepaard zoekt om op te rijden, dus vroeg ik mij af of deze al berijdbaar is.
Babootje schreef:Josien_ schreef:Die advertentie van die schenking vind ik ook heel raar en ik zou er ook héél ver weg van blijven!
Doet me een beetje denken aan de "paard zoekt baas" formule.
Babootje schreef:Josien_ schreef:Die advertentie van die schenking vind ik ook heel raar en ik zou er ook héél ver weg van blijven!
Doet me een beetje denken aan de "paard zoekt baas" formule.
xSCWx schreef:Even een vraag vanuit de verkopers kant; wat wil je als koper qua informatie lezen in een advertentie? Ik heb het idee dat mijn advertentie niet goed in elkaar steekt.
xSCWx schreef:Even een vraag vanuit de verkopers kant; wat wil je als koper qua informatie lezen in een advertentie? Ik heb het idee dat mijn advertentie niet goed in elkaar steekt.