Ze is al iets opgeknapt dus, hopelijk gaat het steeds weer een stukje beter met haar hoeven.

24 juni 2021
Vandaag was Miley een dagje vrij, ze lag vanmiddag lekker te slapen op de wei dus ze was het ook wel nodig haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mel doet dat ook regelmatig als ik er ben, kan daar minstens net zoveel van genieten als van rijden hahaah.
alle tijd voor El! Nu even vakantie, of nja nog werken bij mijn bijbaan tot augustus en dan halverwege augustus beginnen aan een nieuwe uitdaging!

Zal zo even kijken of ik het filmpje met jullie kan delen.
haha... 

)

normaal is dat dus ook inderdaad naast een volte rijden iets wat we doen. Zorgen dat we na de hindernis haar stilzetten.
Daar ben ik ook wel heel blij mee. Als de controle op dat tempo ook nog iets beter kan dan is het helemaal fijn!
en hopelijk daarna nog even rijden met cavaletti’s. Een van mijn doelen was omdat deze maand 2 keer te doen maar heb het nog geen een keer gedaan. Als ik dan maar in ieder geval 1 keer deze maand met cavaletti’s heb gereden. Gisteravond na een dagje oppassen nog even lekker gelongeerd 30 a 40 minuten en uitgebreid gepoetst/ gemasseerd. Was een parkeerbordje geplaatst bij de buren en die was super eng
Uiteindelijk ontspande ze gelukkig iets.

En gefeliciteerd met je laatste winstpuntjes!
Mijn eerste pony heeft een vergelijkbaar verhaal, maar gelukkig geen risico op slacht. Echt een wereldpony!

mijn vader (veearts) heeft even naar hem gekeken, zijn advies is licht aan het werk zetten (zover hij toelaat) en hem zo sterker maken.

ik zat zonder zadel en hij begon te bokken, toen viel ik. Ik liet de teugels niet los waardoor hij achteruit deinsde en op m’n borstkas stond
maar het gaat al weer goed met mij. En met hem ook, naast die kreupelheid.
had je dingen gebroken? 
nessinator schreef:Doelen juni
Stinky
1. Een heel rondje door het bos stappen (min. 5km)
2. Les bij Mireille
3. Nieuwe les bij Mireille afspreken
4. Lekker spelen in vrijheid
5. Masterson & ontspannen poetsen
Madelief
1. Tempo opvoeren in de bostrainingen (richting 8 km/h bij 17 km)
2. Wijken meepakken in de dressuurtrainingen
3. Grondwerk: ontspanning op vreemd terrein
4. Horsemanshipweekend

hij liep sowieso al een stuk fijner voordat hij verdoofd werd, zat vol looplust. Ik ben opgelucht!